حجت‌الاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران:

سپاه در انتخابات دخالت نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بحث مهندسي انتخابات و تحريف سخنانش از سوي بي بي سي گفت: هدف ما مهندسی معقول است نه معکوس و منظور از این مهندسی، تبیین گفتمان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین علي سعیدی" در حاشيه مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث مهندسی انتخابات اظهار داشت: متاسفم که برخی محافل داخلی با کپی‌برداری از سایت بی‌بی‌سی، همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش سپاه در انتخابات تاکید کرد: سپاه هیچ‌گاه در انتخابات دخالت نمی‌کند، چرا که اين نهاد فراتر از احزاب و گروه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه همه حرف‌های خود را با معیار و چهارچوب بیان می‌کند و بدون منطق هیچ چیزی را نمی‌پذیرد.

سعيدي افزود: هدف ما مهندسی معقول است نه معکوس و منظور از این مهندسی، تبیین گفتمان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حیطه ماموریت ما داخل سپاه است و به همين دليل نمی‌توانیم در کشور تاثیرگذار باشیم، اما تدوین گفتمان امام(ره) و رهبری از وظایف ذاتی ما به شمار مي‌آيد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان در خصوص اقدامات دشمن گفت: فرمایشات رهبری تحلیلی بوده که حرکت دشمن را ترکیبی بیان کرده، یعنی نظام سلطه حرکت ترکیبی را علیه ما شروع کرده است.

سعيدي در ادامه تحریم، تهدید و دیپلماسی را از حرکت‌های ترکیبی دشمنان دانست و افزود: دشمن قصد دارد با فشار آوردن به مردم، صبر آن‌ها را لبریز  کند تا بتواند در محاسبات ما تغییر ایجاد کنند.

وي با بيان اينکه ملت ما دست دشمن را خوانده است، يادآور شد: ما در گذشته سختی‌های بیشتر از این را تجربه کرده‌ایم، مثلا در دوران دفاع مقدس، مردم ما 8  سال سختی‌ها را تحمل کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه بیان کرد: دشمن، دشمن است و برای این‌که مردم را وادار به تغییر محاسبات کند فشار زیادی بر آن‌ها وارد می‌کند.

سعيدي تصریح کرد: مردم ما قطعا مردم مقاومی بوده و با تدابیر رهبري اشنا هستند.

وي درباره نزدیک شدن به انتخابات گفت: ما از اکنون تا انتخابات باید بیشتر مراقب باشیم و نیروهای اطلاعاتی،‌ امنیتی ما باید مراقب باشند تا اتفاقی مشابه آن‌چه در سال 88 در ایران افتاد، بار دیگر تکرار نشود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سعیدی ، سپاه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار