مشهد/

سه مقاله علمی از خراسان رضوی در همایش ملی تروما و حوادث پذیرفته شد

رئیس دانشکده علوم پزشکي نیشابور گفت: سه مقاله از این شهرستان در همایش ملی تروما و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، پذیرفته شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر سیدکاظم فرهمند افزود: امروزه توجه به مدیریت تروما و حوادث به‌عنوان زیرساخت اصلی در برنامه‌ریزی‌های استراتژیک بهداشتی و درمانی مدنظر است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف استراتژیک این دانشکده، ارتقای کیفی سطح ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث و تروما است.

رئیس دانشکده علوم پزشکي نیشابور ادامه داد: برای برنامه‌ریزی صحیح در هنگام وقوع حوادث، انجام پژوهش‌های کاربردی مرتبط برای شناسایی نقاط قوت، ضعف و اصلاح فرآیند‌ها مهم است.

فرهمند عنوان کرد: بررسی خسارات جسمانی و مادی زلزله دی‌ماه 1390 نیشابور و عملکرد دانشکده علوم پزشکی متعاقب آن، بررسی مصدومیت‌های ناشی از حوادث ترافیکی شهرستان بر پایه ماموریت‌های انجام شده توسط اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی طی شش ماهه دوم سال 1390 و شش ماهه اول 1391 و بررسی اپیدمیولوژیک حوادث ثبت شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان طی سال‌های 1389 و 1390 عناوین مقاله‌های پذیرفته شده در همایش است.

برچسب ها: مقاله ، علمی ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.