نشست هماهنگی بازیهای آسیایی قطر انجام شد

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرعه کشی خواهد شد

نشست هماهنگی بازیهای آسیایی و مقدماتی جام جهانی تاهیتی، صبح امروز و با حضور مسئولین برگزاری از فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی و برگزار کننده مسابقات از قطر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از ورود هر 16 تيم شرکت کننده در قطر، صبح امروز جلسه هماهنگی بازیهای آسیایی قطر در محل هتل اقامت تیم ها برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز در هتل ریتز برگزار شد، از ایران خسرو ابراهیمی – سرپرست کميته ، پریا شهریاری – رئیس دپارتمان ، عباس هاشم پور – مربی تیم ملی ،  علی پورمند- پزشک تیم و مهدی مشایخی - مترجم سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی حضور داشتند.

در ابتدای نشست مسئول برگزاری مسابقات از قطر سخنرانی کرد و پس از آن یکی از مسئولان کمیته بازاریابی فیفا در خصوص تبليغات دور زمين ، پخش تلويزیونی مسابقات و کلیه مسایل مربوط به آن صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد استادیوم محل برگزاری مسابقات مملو از تماشاگر باشد و از پخش مستقیم مسابقات در کشورهای قطر، استراليا، تایلند، ژاپن و شبکه FOX خبر داد.

در پایان نشست جوزف پونست – مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی در خصوص مسایل مختلف برگزاری مسابقات ، زمان و مکان تمرين تیم های پيش از مسابقات و حين مسابقات، گروه بندی مسابقات، نحوه صعود تیم ها به مرحله بعد، جانمایی تیم ها و بازیکنان ذخیره و کادر فنی تيم ها در حین مسابقات صحبت کرد.

بنا براعلام پونست، پس از برگزاری مراحل گروهی مسابقات و مشخص شدن تيم های صعودکننده به مرحله نهایی، برای تعیین بازیهای مرحله نیمه نهایی قرعه کشی خواهد شد.

لازم به ذکر است در این نشست کریم مقدم – سرمربی ایرانی تیم ملی لبنان هم حضور داشت

برچسب ها: نشست ، هماهنگی ، فوتبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار