سردار"شرفي":

متلاشي شدن 80 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در آذربايجان غربي

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از متلاشي شدن 80 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان طي 9 ماه سالجاري خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي آذربايجان غربي روز گذشته در همايش مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد با اشاره به اينکه در 9 ماه سالجاري 80 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان متلاشي شده است، گفت: در اين راستا چهار هزار و 500 نفر قاچاقچي و توزيع کننده مواد مخدر دستگير و تحويل مقامات قضايي شده اند.
 
سردار "شرفي" افزود: در اين زمينه 26 تن و 500 کيلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان کشف و ضبط شده است.
 
وي با بيان اينکه مواد مخدر يکي از معضلات مهم در جامعه اسلامي است و همگي در قبال آن مسئوليم ، اظهار داشت: توجه به مقوله فرهنگي مهمترين راهکار براي مقابله با معضل اعتياد مي باشد.
 
سردار "شرفي" با اشاره به اينکه در سال جاري 10 هزار نفر از اولياء، دانش آموزان، دانشجويان و خانواده ها در دوره هاي آموزشي مهارت هاي زندگي شرکت کرده اند، تصريح کرد: در اين زمينه همچنين بيش از 600 دقيقه در صدا و سيماي مرکز استان و مرکز مهاباد در راستاي آگاه سازي مردم برنامه سازي شده است.
 
وي اضافه کرد: مواد مخدر ابزاري ويرانگر است که دشمنان ايران اسلامي از آن به عنوان عملي سازي نقشه ها و توطئه هاي خود بهره مي گيرند تا از اين طريق جوانان ما را به سلطه خويش درآورند.
 
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان با اشاره به اينکه استفاده از مواد مخدر زمينه بروز ساير جرايم را نيز در جامعه فراهم مي نمايد، خاطرنشان شد: همه ما مسئول هستيم تا در مقابل اين توطئه دشمنان ايستادگي کرده و با اراده اي فولادين و بهره گيري از تمامي ظرفيتها جامعه اي عاري از هرگونه ناهنجاري داشته باشيم./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.