ویژه برنامه های رادیو فرهنگ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

رادیو فرهنگ همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی را از حضور در جشنواره های هنری فجر گرفته تا تجلی انقلاب اسلایم در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی پخش می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه سازان گروه هنر این شبکه با حضور در محل برگزاری جشنواره های هنری فجر، ویژه برنامه «تماشاخانه فجر» را از سالن اصلی تئاتر شهر و برنامه «برداشت 31» را از محل برگزاری سی ویکمین جشنواره فیلم فجر از برج میلاد تقدیم علاقه مندان می کند.
«تماشاخانه فجر» از دوم تا 12 بهمن هر روز ساعت 17 تا 18:30 اهالی فرهنگ و  هنر را در جریان اخبار و رویداد های سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر قرار می دهد.
«برداشت 31» برنامه ای است که از 12 بهمن همزمان با افتتاح جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن ادامه دارد.
«ساز هایی که برای وطن کوک شد » دیگر برنامه این شبکه از گروه هنر است که از 12 تا 22 بهمن به جای برنامه موسیقایی نیستان پخش می شود.این برنامه به معرفی و  بررسی آثار موسیقایی می پردازد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده اند.
این برنامه هر روز، طی روز های یاد شده ساعت 14:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود.
«سمفونی انقلاب» در د برنامه که روز های 13 و 20 بهمن به روی آنتن می رود، آثار سمفونیک و ارکسترال که بعد از پیروزی انقلاب ساخته شده است را بررسی می کند.
این برنامه را مخاطبان طی تاریخ های مشخص شده ساعت 20:30 خواهند شنید.
«انقلاب در آیینه کتاب» برنامه ویژه کتاب های تاریخ انقلاب اسلامی است که 14 و 21 بهمن ساعت 10 شنوندگان را در جریان کتاب های مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی قرار می دهد.
«راویان فجر» ویژه برنامه ای از گروه تاریخ و سیاست رادیو فرهنگ است که به وقایع نگاری انقلاب اسلامی از ورود حضرت امام خمینی(ره) به تهران تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی اختصاص دارد.
این برنامه روی موج رادیو فرهنگ از 12 بهمن تا 22 بهمن هر روز ساعت 20:45 بشنوید.
برنامه شب قصه رادیو فرهنگ از ششم بهمن با صدای بهروز رضوی، خاطرات عزت شاهی را برای شنوندگان نقل می کند.
این برنامه که به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، هر شب ساعت 22 تا 22:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود به روایت  خاطرات عزت‌الله شاهی یا عزت‌الله مطهری می پردازد که  به جرم مخالفت با حکومت پهلوی به 15 سال حبس محکوم ‌شد و پس از سال‌ها شکنجه، در سال 1357 آزاد شد.
این برنامه کاری از گروه ادب است که با اجرای بهروز رضوی و سردبیری و تهیه کنندگی یاسر نوروزی پخش خواهد شد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار