500 هکتار از ارتفاعات غرب تهران جنگل کاری می شود

شهردارمنطقه5 گفت: طرح جنگلکاری با هدف توسعه واحیای منابع طبیعی وصیانت ازارتفاعات در500هکترازارتفاعات غرب تهران اجرا می شود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ،سعید طلوعی با اعلام این خبرگفت: ارتفاعات فرصتی ارزشمند و بهترین پتانسیل برای توسعه پایدارزیست محیطی شهرتهران است که درهمین راستا برنامه ریزی هایی درخصوص صیانت ازارتفاعات دردستورکارقراردارد.
 
وی ایجاد کمربند سبز وطرح جنگلکاری را یکی ازاقدامات موثر درحفاظت از ارتفاعات وجلوگیری از ساخت وسازهای مجاز برشمرد.
 
طلوعی تصریح کرد: درهمین راستا طرح جنگلکاری 500هکتار ازرتفاعات حصارک با هماهنگی سازمان پارکها وفضای سبز شهرتهران  اجرا می شود.
 
شهردارمنطقه 5 با اشاره به برنامه های اجرایی درتوسعه جنگلکاری دردامنه البرزگفت: با توجه به جاذبه بوستان  کوهسار طرح توسعه جنگلکاری این بوستان نیز با مشارکت سازمان پارکها وفضای سبز شهرتهران درحا ل انجام است.
 
طلوعی حفاظت و صیانت از اراضی دامنه جنوبی البرز و توسعه فضاهای سبز و ایجاد مجموعه تفرجگاهی و اکو توریستی را از دیگر اهداف اجرای طرح برشمرد.
 
شهردار منطقه 5 تصریح کرد: با توجه به ظرفیت مجموعه کوهسار ایجاد فضاهای تفرجگاهی طرح های گسترده‌ای در دو فاز پیش بینی شده است که بر این اساس احداث مجموعه‌های ورزشی، تفریحی، رستوران و...طراحی شده است./ل
برچسب ها: هکتار ، ارتفاعات ، تهران ، جنگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار