رضا صفایی: منشاء حواشی اطراف تیم مان را نمی دانم / ولاسکو نشان داد، درب تیم ملی به روی همگان باز است

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس چند هفته ای است که در بحران مالی به سر می برد و به نوعی سوژه اکثر خبرنگاران و والیبال نوسیان شده است.


رضا صفایی پشت خط زن تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در طول مسابقات امسال یک مرحله ای خاص با نتایج قابل قبولی که مقابل حریفان کسب می کردیم، سیر صعودی را در جدول رده بندی آغاز و دنبال کرده بودیم این امر با حمایت تماشاگران بندر عباس باعث شده بود تا برای هر بازی با انگیزه مضاعف و چندین برابر مقابل حریفان ظاهر شویم.

وی تصریح کرد: روند مثبت نتیجه گیری تیم الومینیوم المهدی بندر عباس تا پیش از بازی ما مقابل تیم پیکان ادامه داشت، اما از آن زمان به بعد حواشی اطراف تیم ما بوجود آمد که من نمی دانم منشاء آن از کجاست؟

پشت خط زن تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در ادامه یادآور شد: به معنای واقعی حواشی موجود در اطراف تیم ما، این مجموعه را متضرر کرده است این امر در حالی است که بازیکنان تیم ما از نظر بندی و جسمانی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برند اما از نظر روحی و روانی تا حدودی افت کرده اند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هم ؟ شده ایم که با انجام تمرینات خوب و حرفه ای نتایج قابل توجهی را به دست آوردیم امیدورام در بازی هفته جاری بتوانیم مقابل حریف خود موفق عمل کنیم.

وی یادآور شد: مسئولان باشگاه قول داده اند که در طول 2 الی سه روز آینده قسط دوم قرار داد بازیکنان را پرداخت کنند در صورت عملی شدن این قول به طور قطع حواشی اطراف تیم کم رنگ تر خواهد شد زیرا عمده مشکلات ما، مسائل مالی است.

وی در خصوص وضعیت آمادگی خود گفت: بعد از بازی با تیم میزان خراسان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم اما خوشبختانه با انجام برنامه فیزیوتراپی روز به روز بهتر شده و هم اکنون می توانم در تمرینات و بازیها بدون هیچ مشکلی حضور داشته باشم.

وی تصریح کرد: به عنوان بازیکن ما از باشگاه انتظار چندان زیادی نداریم فقط آنها اگر بتوانند به خوبی مشکلات مالی ما را درک کرده و مبالغ قرار دادمان را به موقع پرداخت کنند و به طور قطع روند صعودی تیم ما ادامه خواهد داشت

اگر مسئولان به حمایت خود از بازیکنان ادامه دهد به طور قطع نتایج خوبی را از این پس از تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس در لیگ برتر شاهد خواهید بود.

وی در خصوص سطح کیفی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور اظهار داشت: به نظرم مسابقات لیگ امسال از نظر کیفی یکی از بی نظیر ترین دوره ها بوده است، نتایج به معنای واقعی غیر قابل پیش بینی است و تیمها برای گرفتن حتی یک پوئن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند رسیدن به نتیجه برد در هر دیدار نیاز به زحمت و برنامه ریزی وسیع دارد.

وی گفت: برگزاری مسابقات مرحله پلی اف با حضور چهار تیم باعث افزایش انگیزه بازیکنان برای ارتقاء امتیازات تیمی خود شده است، در حال حاضر اکثر تیمها با امتیازات برابر( معمولا 29 امتیاز) در جدول رده بندی با یکدیگر هم سطحی هستند این موضوع حساسیت بازیها را تا حد قابل توجهی افزایش داده و بازیها را سخت تر کرده است.

صفایی یاآور شد: در لیگ برتر امسال والیبالیست های قدرتمند و مدعی در تمامی تیمهای حاضر پخش شده اند وجود ولاسکو به عنوان یک مربی بزرگ انگیزه تمامی بازیکنان به خصوص جوانان را برای قدرت نمایی افزایش داده است.

پشت خط زن تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس یاد آور شد: " ولاسکو" با دعوت از تمامی بازیکنان آماده به والیبالیست های ایرانی ثابت کرد که درب تیم ملی به روی همگان باز است و هر کس که بهتر و فنی تر باشد به تیم ملی وارد و در ادروهای تدارکاتی دعوت خواهد شد.

منتظر فرصت از سوی ولاسکو هستم

صفایی گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون جهانی سال آینده برای اولین بار قرار است مسابقات زیر 23 سال جهان را برگزار کنند، این رقابتها انگیزه من به عنوان یک بازیکن 22 ساله را برای خودنمایی در مسابقات لیگ برتر را دو چندان کرده، منتظر کوچکترین فرصت هستم تا ولاسکو به من اعتماد کرده و به تیم ملی دعوتم کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم همان طور که وی به به بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان اعتماد به نفس داد در مورد من هم این اتفاق رخ دهد، به طور کلی منتظر جرقه ای از سوی ولاسکو هستم این مساله تنها مسائل حال من نمی شود بلکه اکثر بازیکنان این رده سنی از انگیزه بالایی برخوردارند تا به تیم ملی رده زیر 23 سال دعوت شوند./آق

برچسب ها: بندر عباس ، بحران ، نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار