ادامه فرافکني هاي رسانه اي غرب عليه سوريه

کانال هاي ماهواره اي وابسته به کشورهاي عربي و ديگر رسانه ها از جمله پايگاه هاي اينترنتي به فريبکاري هاي خود عليه سوريه ادامه مي دهند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه؛ اقدامات منافقانه و فريبکارانه عليه سوريه از طريق کانال هاي ماهواره اي وابسته به کشورهاي حوزه خليج فارس که در خونريزي هاي سوريه دست دارند يا از طريق پايگاه هاي ارتباط اجتماعي همچنان ادامه دارد. اتباع شيخ عرعور از همه تصاوير مربوط به فلسطين که نشان دهنده جنايات رژيم صهيونيستي است استفاده کرده اند تا اين تصاوير را به سوريه نسبت دهند. 

در ادامه با اشاره به تصوير يک مرد جوان و يک نوزاد آمده است: آخرين فريبکاري آنها اين تصوير است که پس از بررسي هاي دقيق مشخص شد متعلق به غزه است و در سال دو هزار و نه تهيه شده است. تصوير ديگر مربوط به دو موشک جولان يک و جولان دو است که در مانور اخير نيروهاي مسلح سوريه شليک شده است و مخالفان سوري تصاوير اين دو موشک را تحت عنوان اين که نيروهاي سوري دو موشک اسکاد به سمت شمال کشور شليک کرده اند، منتشر کردند. 

در ادامه گزارش با اشاره به مشارکت جماعت اخوان المسلمين مصر در اقدامات فريبکارانه عليه سوريه آمده است: اين جماعت تصويري را در همه صفحات خود منتشر کرد و مدعي شد اين تصوير مربوط به سوريه است و اين ويرانگري ها نيز کار مردم سوريه است اما در اصل اين تصوير مربوط به فيلمي به اسم «نوازنده پيانو» است که در سال دو هزار و دو توليد شده است و در سال دو هزار و سه نيز جايزه اسکار بهترين هنرپيشه و سناريو را دريافت کرده است. 

در ادامه گزارش آمده است: اين فريبکاري ها نشان مي دهد سوريه هدف حمله قرار گرفته است و دست اين کانال ها و فريبکاري هاي آنها نيز براي همه سوري ها رو شده است. اکنون اين سوال مطرح است که آيا آبرويي براي اين کانال ها باقي مانده است؟
برچسب ها: فریب ، رسانه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار