رودهن/

ارتقای کیفیت در حوزه آموزش اولویت‌ های جذب مخاطبان در واحد های دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: ارتقای کیفیت در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگ و فناوری از اولویت ‌های مهم جهت جذب مخاطبان در واحد های دانشگاهی است.

علیرضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فرهنگ ‏سازی و برنامه ‏ریزی برای ارتباط و انس هر چه بیشتر دانشجویان با مسائل فرهنگی و افزایش شناخت معرفتی آنان نسبت به ائمه و اهل بیت (ع) است.

وی بر شعار «شورا محوری، برنامه‏ مداری و توسعه هوشمند» در واحد رودهن تاکید کرد.

ایرانبخش از کسب مجوز برای راه‏ اندازی بیمارستان 96 تخت‏خوابی حضرت ابوالفضل العباس (ع) در این واحد دانشگاهی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به برگزاری نشست‌ های تخصصی و سخنرانی‏ های علمی در حوزه جوانان و ازدواج، مسابقات قرآن و عترت، قرائت قرآن با حضور قاریان ملی و بین ‏المللی، اولویت‏ بخشی به امر نماز و ... اشاره کرد.

ایرانبخش گفت: ایجاد و برنامه‌ ریزی شورای فرهنگی برای تمام گروه‌ها و به‏ کارگیری ظرفیت ‌های فرهنگی برای همه سلیقه‌ ها با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها از اولویت‌ ها در واحد رودهن است.

وی، تجهیز خوابگاه‌ های دانشجویی به سالن‌ های ورزشی، تشکیل بازارچه دانشجویی، راه‏ اندازی مهدکودک، سامان ‏دهی تیم‌ های دانشجویی، نمایش فیلم را از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برشمرد./س


برچسب ها: آموزش ، مخاطبان ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.