بجنورد/ معاون سیاسی امنیتی فرماندار بجنورد:

برحفظ امنیت مسافران نوروزی در مرکز استان تاکیدکرد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بجنورد برهمکاری و هماهنگی همه معاونت ها برای خدمات رسانی به مسافران و زائران در تعطیلات نوروز 92 تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، اکبری در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بجنورد با اشاره به پتانسیل و ظرفیتهای گردشگری شهرستان، گفت: باتوجه به اینکه سالانه 10الی 15 میلیون مسافر و زائر از این استان عبور می کنند باید تلاش کنیم رضایتمندی مسافرانی که به مرکز استان وارد می شوند فراهم شود.

وی حضور چشمگیر نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مسافران درسال گذشته را قابل تقدیر دانست و از معاونت های ستاد تسهیلات شهرستان خواست مدیریت جامع را در حوزه مرتبط با معاونت خود داشته باشند تا مسافران سفری امن و سالم را تجربه کنند.

عسگرزاده دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر های نوروزی شهرستان هم در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان و فرمایشات ایشان در توسعه گردشگری استان، گفت: فرمایشات رهبری در بحث توسعه گردشگری استان وظیفه دست اندرکاران ستاد تسهیلات را سنگین تر کرده و باید تلاش کنیم سفر امسال رنگ و بوی دیگری داشته باشد.

وی از مسئولین معاونت ها خواست امسال در پارچه نوشته های تبلیغاتی و راهنمای مسافر یک جمله ازبیانات مقام معظم رهبری دررابطه با گردشگری را بنویسند.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجتمع تفریحی بابا امان خبرداد و افزود: امسال نیز همانند سال گذشته نمایشگاه صنایع دستی و سوغات متشکل از یکصد غرفه و برپایی سیاه چادر عشایری به معرفی صنایع دستی استان خواهیم پرداخت.

عسگرزاده همچنین به افزایش ماندگاری مسافر از 3 ساعت به 12ساعت در 3سال اخیر اشاره و تاکید کرد: با فراهم کردن رضایتمندی مسافران درحوزه خدمات بهداشتی، امداد و نجات،اسکان و امنیت این ماندگاری را افزایش می دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.