اردبیل /

تولید برق در استان اردبیل سه برابر مصرف است

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تولید برق هم اكنون در این استان سه برابر مصرف بوده و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری با استفاده از این نیرو در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا علیزاده افزود: صنعت برق در تحقق سند طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه نقش مهم و اساسی ایفا می كند.

وی گفت: هم اكنون 9/99 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق بهره مند هستند و 420هزار مشترك در استان از برق استفاده می كنند.

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان با اشاره به كاهش 10 در صدی برق معادل شش هزار مگا وات پس از اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها افزود: تنها 25 درصد از ظرفیت های موجود برق شهرستان خلخال مورد مصرف و استفاده قرار می گیرد.

علیزاده گفت: مردم استان با درایت از همه مشكلات اقتصادی گذشته و محدودیت ها گذر كرده اند و در طرح اقتصاد مقاومتی نیز با اطاعت از مقام معظم رهبری موفق عمل خواهند كرد.

وی با اشاره به بدهی 600 میلیون ریالی ادارت دولتی خلخال به شركت برق خواستار همكاری در زمینه این بدهی شد.

علیزاده اظهار كرد: شاخص های برق خلخال از رتبه اول استان برخوردار است و پروژه برق رسانی به مجتمع مسكونی مهر از جمله آن می باشد.

وی افزود: امسال شش میلیارد و 700 میلیون ریال پروژه برق رسانی در شهرستان خلخال و 10ماه گذشته بهره برداری شده و در دهه مبارك فجر نیز چند طرح و پروژه زیر ساخت های توسعه شبكه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 50 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گفت: افزایش كیفیت و شاخص های جدید برق ، كاهش تلفات برق و كاهش حداكثری قطعی برق با استفاده از فن آوری های جدید و نو ، توسعه دفاتر پیشخوان و ارائه خدمات دولت الكترونیك از برنامه های در دست اقدام شركت توزیع نیروی برق است/س 

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، برق ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.