قم/

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از قهرمان قمی کشتی فرنگی

دانشگاه علوم پزشکی قم مراحل درمان محسن پودنکی قهرمان قمی کشتی فرنگی ایران را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و قائم مقام وزیر بهداشت در استان با حضور در منزل محسن پودنکی قهرمان قمی کشتی فرنگی ایران که مدتی است دچار ضایعه مغزی شده است ضمن عیادت از این ورزشکار با اخلاق و ارزنده کشورمان نسبت به پیگیری وضعیت درمانی وی قول مساعد داد.
دکتر سید شمس الدین حجازی با بیان اینکه به تازگی در جریان روند بیماری این قهرمان ملی قرار گرفته است افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان متولی اصلی درمان در استان تمام توان خود را در جهت پیگیری روند درمان و معالجه آقای پودنکی به کار خواهد گرفت.
وی پیگیری اقدامات اداری، هماهنگی با مسوولان مرتبط و تامین دارو و مساعدت های لازم در خصوص هزینه های درمانی در مراکز درمانی استان را از جمله اقدامات پیش بینی شده برای این ورزشکار ارزنده کشورمان برشمرد و گفت: با هماهنگی انجام شده و برای رفاه حال این ورزشکار از این پس فیزیوتراپ با حضور در منزل اقدامات توان بخشی را برای این ورزشکار انجام می دهد، ضمن اینکه شرائط بستری وی در مرکز شهید بهشتی نیز فراهم است.
به گفته همسر محسن پودنکی و بنابر مشاوره های انجام شده، در صورت اعزام پودنکی به خارج از کشور، احتمال درمان وی وجود دارد اما این معالجات هزینه زیادی دارد که توجه مسئولین بلند پایه ورزش را می‌طلبد./س
برچسب ها: قم ، عیادت ، قهرمان کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.