اردبیل /

میراث ناتمام برای دولت بعدی به جای نمی‌گذاریم

استاندار اردبیل گفت: تلاش مضاعفی را شروع کرده‌ایم تا بتوانیم در فرصت باقی‌مانده از عمر دولت دهم میراث ناتمام و تکمیل نشده به دولت آینده به جا نگذاریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در نشست بررسی طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان گرمی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آن هم با کیفیت و دقت سعی داریم بار اضافی برای دولت آینده به جا نگذاریم تا آنها بتوانند با برنامه‌ریزی و فراغ بال بیشتر اهداف خود را پیگیری کنند.

وی تاکید رئیس جمهور مبنیبر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یادآور شد و تصریح کرد: تکمیل این پروژه‌ها می‌تواند ثمرات و نتایج خوبی را در جلب رضایت مردم و ایجاد حس اعتماد و خودباوری ایجاد کند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 200 پروژه عمرانی به صورت نیمه‌تمام در شهرستان گرمی در حال اجرا است که از پیشرفت بیش از 50 درصد برخوردار هستند.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه این پروژه‌ها با 18 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان در حال اجرا است، اضافه کرد: با تکمیل و افتتاح تدریجی این پروژه‌ها شاخص‌های توسعه شهرستان ارتقا می‌یابد.

وی آبرسانی به بخش موران گرمی را از پروژه‌های مهم و اساسی در این شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: از2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار مصوب این پروژه 650 میلیون ریال تاکنون اختصاص یافته است.

نیکزاد به مطالعات پروژه‌ها و ضرورت طولانی نشدن آنها تاکید کرد و بیان داشت: مطالعات پروژه‌ها نباید به طولانی شدن عملیات اجرایی آن و همچنین حیف و میل اعتبارات مربوطه منجر شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: هر چند مطالعات از ضروریات تعریف و اجرای پروژه‌ها است اما باید از تکرار مطالعات که سبب کندی اجرای آن می‌شود، جلوگیری کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، پروژه ، نیمه ، تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.