سنندج/

راهیابی تیم اسکی شهرستان سقز به لیگ دسته دو کشور

تیم اسکی سقز به عنوان تنها نماینده استان کردستان از سال جاری در لیگ اسکی دسته دو کشور برای نخستین بار حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، مسئول روابط عمومی هیئت کوهنوردی شهرستان سقز گفت: این تیم متشکل از اسکی بازان جوان سقزی است که با توجه به رضایت ریاست فدراسیون کوهنوردی و سابقه اسکی سقز در مسابقات قهرمانی کشور رسما به لیگ دسته دو کشور راه یافت.
کاردار افزود: فرماندار شهرستان سقز و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان سقز طی تفاهم نامه ای با فدراسیون اسکی برای جذب حامیان مالی اعلام آمادگی کردند.
وی همچنین گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تشکیل تیم اسکی آلپاین سقز، انتظار می رود ورزش اسکی در این شهرستان قدم های بلند تری بردارد و انتظار می رود ارگان هایی نظیر شهرداری و شرکت های دولتی و خصوصی از این تیم حمایت کنند.
مسئول روابط عمومی هیئت کوهنوردی شهرستان سقز با بیان اینکه منطقه سقز به دلیل شرایط ویژه اقلیمی، توپوگرافی و جوی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از قطب های اسکی کشور در سال های آتی را دارد، ادامه داد: مسابقات لیگ اسکی کشور در لیگ های دسته یک و دسته دو کشور پیگیری می شود و علاوه بر آن مسابقاتی نیز تحت عنوان قهرمانی کشور سالانه برگزار می شود.
کاردار در پایان بیان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور اسکی آلپاین، اسکی بازان سقزی در قالب تیم استان کردستان حضور داشتند که تاکنون علیرغم نبود پیست اسکی عناوین چهارم مارپیچ بزرگ و کوچک را از آن خود کرده اند و این نوید بخش آن است که اگر پیست اسکی در سقز راه اندازی شود تیم این شهرستان یکی از تیم های مطرح ایران خواهد بود./س
برچسب ها: اسکی ، سقز ، لیگ دسته دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.