بهمنی در صحن علنی:

اظهارات معاون بانک مرکزی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در واکنش به اظهارات معاون مالي نظارتي بانک مرکزی گفت: اگر معاون نظارتی بانک مرکزی اسنادی در خصوص اظهارات خود دارد به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند در غیر این صورت موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 بهمن ماه) طی تذکری به اظهارات اخیر معاون مالی نظارتی بانک مرکزی واکنش نشان داد و گفت: اظهارات اخیر معاون بانک مرکزی که عمدتا خطاب به نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی مطرح شده توهین به جایگاه نمایندگان بوده و قابل قبول نیست.

وی افزود: بنده این طرح را امضا نکردم ولی اظهارات معاون مالی نظارتی بانک مرکزی نوعی اتهام به نمایندگان به شمار می‌رود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اگر معاون مالی نظارتی بانک مرکزی اسنادی در این زمینه دارد حتما به هیئت رئیسه ارجاع کند در غیر این صورت این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ در راستای تصویب طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی جمهوری اسلامی معاون نظارتی این بانک ضمن اظهاراتی مدعی شد از آن جایی که بانک مرکزی با درخواست نمایندگان مبنی بر ایجاد صندوق ربوي مخالفت کرده است لذا موضوع تحقیق و تفحص مطرح و تصویب شده است.

این اظهارات با واکنش برخی نمایندگان نیز روبه رو شد.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: مجلس ، بانک مرکزی ، بهمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار