به دليل صدور مجوز ديرهنگام از سوي دفتر موسيقي؛

كنسرت محمد معتمدي لغو شد

كنسرت گروه موسيقي سروشان به خوانندگي محمد معتمدي و آهنگسازي آرش كامور كه قرار بود 6 بهمن ماه برگزار شود به دليل صدور مجوز دير هنگام از سوي دفتر موسيقي لغو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اين كنسرت، گروه موسيقي سروشان كه قرار بود در كنسرت خود قطعات آلبوم جديد خود را با عنوان «سراسر مه» اجرا كند متاسفانه به دليل گرفتن مجوز در روزهاي نزديك به اجرا ، كنسرتشان را لغو و به تاريخ ديگري منتقل كردند.
اميرعلي بشارتي مدير شركت فرهنگي هنري هنر پارسه دراين باره گفت: ما از اوايل دي ماه مراحل انجام مجوز را براي اين كنسرت طي كرده بوديم اما متاسفانه به دليل عدم حضور آقاي ميرزماني مديركل دفتر موسيقي در اين مدت مجوز اجرا بسيار دير و چند روز مانده به زمان اجرا صادر شد.
وي ادامه داد: از آنجايي كه آماده شدن براي كنسرت آن هم چند روز مانده به اجرا بسيار مشكل خواهد بود و از نظر اطلاع رساني و فروش بليت نيز با مشكلاتي روبرو مي شديم زمان برگزاري كنسرت را به تاريخ ديگري موكول كرديم.
گروه موسيقي سروشان به زودي آلبوم جديد خود را با عنوان «سراسر مه» با اشعاري از نادر نادرپور، علي اكبر دهخدا، ملك شعراي بهار ، مهدي اخوان ثالث، شهريار وشاملو توسط شركت فرهنگي هنري هنر پارسه روانه بازار موسيقي خواهند كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار