حتماً اتفاقات نادر را دیدید که هر چند سال یک بار اتفاق می افتد و شاید بعضی از این اتفاقات برای همیشه تو ذهن آدم بماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، این بار این شهاب سنگ نادر از فضا ، وسط شهر کرمان خورده و آن هم اینه که مدیر ورزش و جوانان برای نخستین بار در ورزش کرمان و شاید آسیا وحتی دنیا اعلام کرده بانوان کرمانی حق ورود به سالن هندبال را ندارند.

بدنبال این اقدام این سوال پیش می آید که مدیرکل ورزش و جوانانِ کرمان اینقدر مردم کرمان را دوست دارد ، چرا وقتی گزارشگر تهرانی به قول معروف روی مردم کرمان ، باشگاه ، تیم مس و بازیکنانش ماله کشید ، کجا بودند که این احساس وظیفه را اونجا هم به نمایش بذارند ، که البته بد نیست به این مورد هم رسیدگی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نامه شان ذکر می کنند به دلیل مشاهده رفتار های ناشایست در ورزشگاه ، ورود خانم ها به سالن هندبال آقایان و بالعکس ممنوع می باشد.

ناظر فدارسیون هندبال کشوردر مورد این قضیه می گوید: این قضیه به فدارسیون مربوط نیست چراکه فدارسیون نمی تواند در مورد تماشاگر هیچ تصمیمی بگیرد.

وی می افزاید: این مسئله به مسئول برگزاری مسابقات برمی گردد.

فرماندار کرمان ، یکی از مسئولان برگزاری این مسابقات و رئیس هیئت هندبال استان هم در این مورد می گوید: این مسئله اگر قانون است باید برای تمام سالن های ورزشی باشد ، نه فقط هندبال کرمان .

محسن اخگر ، سرمربی تیم هندبال ستاره فروغ کویر کرمان هم در این مورد می گوید: این قضیه در ایران بی نظیراست بطوریکه معلوم نیست مدیر کل ورزش و جوانان بر چه مبنایی این تصمیم را گرفته است.

بعد از مسابقه هندبال به سالن بسکتبال که می رسم ، حضور خانم ها را در این سالن مشاهده می کنم و این توی ذهنم خطور می کند که چرا ورودخانم ها در این سالن بلامانع است؟!/س

گزارش از : محمدعلی موحدی

برچسب ها: گزارش ، هندبال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.