در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال تهران

محمود فکری:کری خوانی از افشین پیروانی بعید است/گل تاریخی زدم این همه جو ندادم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: 7 سال بود پرسپولیس نمی توانست استقلال را ببرد حالا افشین پیروانی کری می خواند.

 محمود فکری مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران و مربی کنونی تیم فوتبال صبای قم قبل از دربی به تمرین آبی پوشان آمده بود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اگر افشین پیروانی در مورد 6 گل پرسپولیس و تساوی 9 نقره کری خوانی می کند آن سالها دنیا نیامده است این حرف ها از پیروانی بعید است و این حرف ها به خاطره ها پیوسته است.

وی ادامه داد: پیروانی باید یادش باشد که در طول 7 سال نمی توانستند بردی مقابل استقلال بدست بیاورند. آن بازی ها برای پیروانی فراموش نشدنی و به ياد ماندني است.

فکری اضافه کرد: اگر پرسپولیسی ها پارسال با نتیجه 3 بر 2  پیروز شدند به خاطر غرور پرویز مظلومی بود شاید خدا نمی خواست پرسپولیسی ها با اشک ورزشگاه را ترک کنند. آن روز خدا با پرسپولیسی ها بود.

وی ادامه داد: کری خوانی از امثال من و پیروانی گذشته است من خودم گل تاریخی زدم ولی پس از بازی به خبرنگاران گفتم شانسی بود و این همه جو ندادم.

 مربی تیم فوتبال صبای قم در مورد بازی استقلال و پرسپولیس در روز جمعه 6 بهمن گفت: به عنوان طرفدار به کمپ تمرینی استقلال تهران آمده ایم با حضورمان می خواهیم حرف های هواداران استقلال را خیلی نزدیک تر به بازیکنان برسانیم و تأکید داریم که بازی روز جمعه را با برتری تمام کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول پیدا کرده است ولی بازیکنان استقلال باید بازی همیشگی خودشان را بکنند تا برنده این دیدار حساس خواهند بود. اگر بازیکنان استقلال بازی خودشان را بکنند می توانند به بهترین وجه بازی را در کنترل خودشان قرار دهند و پرسپولیس اگر شکست بخورد دوباره به حالت ابتدای فصل خود باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: استقلال هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد و فشار کمتری نسبت به پرسپولیس دارد و به طور حتم استقلال در بازی 6 بهمن راحت تر بازی می کند شکست دادن استقلال برای پرسپولیس با این شرایط بسیار سخت است./مح
برچسب ها: فکری ، کری خوانی ، پیروانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار