رحماندوست:

دولت تفاهم‌نامه‌هاي بيمه‌هاي کشور با سازمان بيمه سلامت ايران را امضا کند

عضو کميسيون اجتماعي مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) اين كمييسون گفت: تاکيد نمايندگان در جلسه امروز بر اين بود که تا پايان دولت دهم تفاهم نامه‌هايي بين سازمان بيمه سلامت ايران و ساير بيمه‌ها امضا شود تا قدم‌هاي اجرايي در جهت ادغام آن‌ها در اين بيمه بزرگ برداشته شود.

مجتبي رحماندوست، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در تشريح جلسه امروز(سه شنبه) کميسيون اجتماعي مجلس گفت: در جلسه امروز ديداري با عبدالله عمادي مدير عامل سازمان بيمه سلامت ايران داشتيم که اين سازمان براساس بند ب ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه تشکيل شده و قرار است ادغام بيمه‌هاي سلامت کشور را انجام دهد.

وي در ادامه افزود:نمايندگان در اين جلسه تإکيد داشتند تا بخش‌هاي درماني 17 بيمه ديگر از قبيل بانکها، فولاد، نفت، شهرداري و ... در سازمان بيمه سلامت ايران ادغام شده و به عنوان زيرمجموعه‌اي از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي قرار گيرند.

نماينده مردم تهران ادامه داد: در اين جلسه مدير عامل سازمان بيمه سلامت ايران گزارش‌هايي ارائه کرده و پيشنهاداتي براي رفع مشکلات ساختاري و بودجه‌اي پيش‌رويِ اين سازمان در سال 92 مطرح کرد.

رحماندوست در پايان تصريح کرد: در اين جلسه تاکيد اعضاي کميسيون بر اين بود که تا پايان دولت دهم تفاهم‌نامه‌هايي بين سازمان بيمه سلامت ايران و ساير بيمه‌ها امضا شود تا قدم‌هاي اجرايي در جهت ادغام شدن آن‌ها در اين بيمه بزرگ برداشته شود.

انتهاي پيام/ س2
برچسب ها: بیمه ، خدمات ، کمیسیون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار