دستگیری زورگیری که قصد خفت گیری پسر بچه دبستانی را داشت

ماموران انتظامی پلیس فاتب با درایت و آمادگی خود توانستند فردی را که قصد خفت گیری یک پسر بچه دبستانی را داشت دستگیر نمایند.

رئیس کلانتری 102 پاسداران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران این یگان با اقدامات گسترده و درایت های لازم با حضور مستمر خود در تمامی نقاط می کوشند تا در صورت نیاز شهروندان بلافاصله به آنان یاری رسانند و دست زورگیران را از سطح شهر قطع نمایند.

سرهنگ حسین اسدی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص واحد گشت خودرویی در حین انجام وظیفه خود در خیابان ریحانی متوجه فردی به نام ماهزن 55 ساله شد که با بی تابی و اضطراب شدید در حال دویدن به سوی آنان بود. به محض رسیدن این فرد به نزدیکی ماموران اظهار داشت: که لحظاتی گذشته در حال تردد در خیابان بوده که متوجه مردی می شود که با در دست داشتن یک چاقو به دنبال یک پسر بچه روی پل عابر پیاده می دوید و احتمالا قصد زورگیری از وی را داشت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: در این راستا با شنود تمام گفته های شاهد ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار توانستند فرد مورد نظر را شناسایی کنند.

به دنبال این موضوع متهم با رویت مامورین اقدام به فرار نموده که با آمادگی ماموران زمین گیر و خلع سلاح می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازجویی های اولیه متهم خود را به نام امیر 24 ساله معرفی نمود و تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد./ل

برچسب ها: مامورین ، متهم ، فرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار