با مشارکت اصناف و شهرداری منطقه 16؛

مشکلات سد معبر بورس بلورفورشان برطرف می شود

جلسه ساماندهی اصناف خیابان صابونیان با محوریت رفع مشکلات سد معبر با حضور شهردار منطقه 16، رئیس پلیس راهور منطقه و اصناف برگزار شد.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس سید محسن اسدی با اشاره به اینکه می توان با مشکلات پیش رو به دو گونه بلند مدت و کوتاه مدت برخورد کرد گفت: در بلند مدت می توان با بررسی و مطالعات لازم به صورت اساسی و بنیادی نسبت به رفع مشکلات سد معبر فائق آمد و در کوتاه مدت نسبت به کنترل و کاهش این مشکل اقدام نمود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: برای حل مسائل به شیوه ریشه ای باید اصناف  خیابان صابونیان شهرداری در جهت منافع مشترک خود مشارکت کنند .
 
اسدی  افزود: سد معبر فقط شامل دست فروشان نیست وبعضی از مغازه داران هم با استفاده نا مناسب بخشی از پیاده رو ایجاد سد معبر می کنند.
 
وی نمایندگان اصناف بلورفروشان را مخاطب قرار داد و گفت:   باید به عنوان نمایندگان این اصناف تضمین داده شود تا به جهت همکاری و مشارکت در رفع مشکلات مشترک با رعایت قوانین و حقوق شهر و شهروندی در ساماندهی خیابان صابونیان همکاری لازم را داشته باشند.
 
شهردار منطقه 16 در این جلسه خبر از احداث سرویس بهداشتی و تامین خط تاکسیرانی داد و در خصوص عدم ورود چرخ دستی ها و موتور سیکلت ها گفت: طی توافق صورت گرفته با راهور مقرر شد ورودی های پیاده رو به منظور جلوگیری از ورود چرخ دستی ها و موتور ها بسته شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار