مشهد/

جذب 99.3 درصدي تسهيلات مرحله اول طرح توسعه بخش كشاورزي سال 90 در استان

معاون برنامه‌ريزي استانداري خراسان رضوي گفت: متقاضيان دريافت تسهيلات طرح توسعه بخش كشاورزي سال 91 در شهرستان های استان، تا 12 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به تكميل پرونده خود اقدام نمايند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، رضا جمشيدي با اعلام این خبر افزود:در صورت مراجعه نكردن متقاضی، این امر به منزله انصراف از دريافت تسهيلات تلقي شده و اعتبارات مذكور در ساير شهرستان هاي داراي متقاضي، صرف خواهد شد.

وي با بيان اين كه از مجموع اعتبارات سال گذشته این بخش 99.3 درصد جذب شده، گفت: اين استان در جذب اعتبارات مصوب طرح توسعه بخش كشاورزي سال 90، رتبه سوم كشور را به خود اختصاص داده است.

جمشيدي بر ضرورت رعايت تمامي ضوابط و قوانين بانكي در کنار روان سازی فرآيندها در پرداخت تسهيلات از سوي بانك ها تاكيد كرد و افزود: به منظور بررسي و نظارت بر عملكرد ستاد طرح توسعه بخش كشاورزي در شهرستان ها، كميته اي تشكيل و گزارشات آن، به صورت هفتگي به ستاد استان ارسال خواهد شد.

وي گفت: اعتبارات طرح توسعه بخش كشاورزي استان در سال جاري، در ابتدا 187 ميليارد تومان بوده كه با افزوده شدن 20 ميليارد تومان ديگر، در مجموع اعتبار اين بخش در سال جاري به 207 ميليارد تومان ارتقا يافته است./س

 

برچسب ها: جذب ، تسهیلات ، توسعه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.