احضار روح صدام در قطر

افسران گارد رياست جمهوري در رژيم صدام به ميزباني قطر مشغول توطئه براي براندازي دولت ملي نوري مالكي هستند.


به گزارش  وبگردي باشگاه خبرنگاران ، پايگاه اطلاع رساني نهرين نت با انتشار اين خبر نوشت: منابع مطلع تاكيد مي كنند دو هفته پيش افسران گارد رياست جمهوري منحل شده و افسران سابق اطلاعات رژيم بعث بعد از موفقيت سياستمداران طرفدار نظام سابق در برپايي تظاهرات و تحصن نشستي در دوحه برگزار كرد و به بررسي تحولات اين كشور پرداختند.

اين گزارش افزود: آنان مايلند تشكيل منطقه سني نشين در عراق را اعلام كنند.

اين منابع گفتند كه نشست مذكور با حضور «طارق الهاشمي» كه به طور پنهاني به دوحه سفر كرده و «حارث الضاري» روحاني نماي نزديك به صدام برگزار شده است.

گفته مي شود در اين نشست ها افسران اطلاعاتي تركيه و قطر نيز حضور داشتند و راه هاي تشكيل گروه هاي مسلح به نام «ارتش آزاد عراق» و يا به عنوان نيروهاي سازمان يافته تحت نام نيروهاي مسلح استان سني نشين در صورت اعلان تشكيل منطقه اهل سنت مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.

اين منابع تاكيد كردند، امارات اكنون به شدت از تظاهرات و اعتراضها در استان الانبار حمايت مي كند به طوري كه «محمد بن زايد» وليعهد ابوظبي و معاون فرمانده كل نيروهاي مسلح در امارات دستور حمايت كامل از توسعه اعتراضها و تظاهرات در مناطقي كه اكثريت آنان از اهل سنت هستند به خصوص در مناطق الانبار و صلاح الدين و نينوي را صادر كرده است.
برچسب ها: احضارروح ، صدام ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.