نائب رئیس بانوان فدراسیون هندبال: پانیچ به استانها سفر می کند

میترا نوری گفت: برای تغییرات و اصلاح در روشهای نوین در هندبال بانوان سرمربی خارجی تیم ملی به استانها سفر می کند.

میترا نوری نائب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هندبال بانوان کشورمان با کشورهای شرق آسیا و پیشرفته فاصله زیادی دارد برای اینکه این فاصله را کمتر کنیم می خواهیم در این ورزش اصلاح و تغییر ایجاد کنیم و به همین منظور سانیا پانیچ به شهرستانها سفر و دوره های آموزشی مختلفی برگزار می کند.

وی تصریح کرد: در ادامه این برنامه ها وی روز 27 دی در بوشهر کلاس آموزشی برای مربیان این شهرستان برگزار کردند که 3 روز طول کشید و همین ماه (بهمن ) از 11 تا 13 بهمن یک دوره دیگر در قزوین خواهیم داشت بعد از آن تهران درخواست داده است و سپس خراسان خواهد بود.

نوری در ادامه گفت: تا زمانی که پانیچ با فدراسیون قرارداد دارد تلاش می شود در تمامی استانهای که قابلیت انجام هندبال را دارند وی در آنجا حضور پیدا کند.

وی گفت: برای اینکه هندبال بانوان پیشرفت کند و خود را به تیم های خوب آسیا برساند امیدوارم این سرمربی صربستانی 2 سال در ایران بماند.

نوری تأکید کرد هدف از سفر سرمربی خارجی تیم ملی به شهرستانی ها توجه به هند بال شهرستانها است.

وی عنوان کرد: برای ارتقاء هندبال شهرستان ها پایگاه هایی ایجاد خواهد شد برای همین روز 9 بهمن ماه با 10 مربی که قبل از انتخاب شده است جلسه ای انجام خواهیم داد تا در خصوص این موضوع تصمیم هایی گرفته شود.

نوری گفت: خوشبختانه شرایطی فراهم شده است تا از تجربیات و دانسته های این مربی موفق دنیا استفاده کنیم و آنرا در جهت پیشبرد اهداف خود بکار ببریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این مدتی که پانیچ در ایران حضور دارد تأثیرات مثبتی در هندبال بانوان (تیم ملی) ایجاد کرده است و این موضوع در مسابقات قهرمانی آسیا که امسال در کره برگزار شد آشکار شد و اگر در گذشته زنگ تفریح سایر تیم ها بودیم این دوره اینگونه نبود هر چند از نظر مقام در جایگاه خوبی قرار نگرفتیم ولی اگر به گل های زده شده توجه کنیم درمی یابیم که تعداد این گلها این دوره نسبت به دوره های قبل بیشتر بوده است و نشان می دهد که بانوان پیشرفت خوبی داشته اند./آق
برچسب ها: هندبال ، بانوان ، پانیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار