دستگيري 322 عامل افيوني و كشف 80 كيلو مواد مخدر در استان چهارمحال و بختياري

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از انهدام 3 باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف 80 كيلوگرم انواع مواد افيوني طي يك ماه گذشته در اين استان ، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "جعفري" فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري ، گفت: طي يك ماه گذشته طرح كنترل محورهاي مواصلاتي استان ، توسط پليس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشته شد. 
وي افزود: با استقرار ايست و بازرسي در محورهاي مواصلاتي به ويژه محور ياسوج- لردگان- اصفهان و كنترل خودروهاي عبوري ، در طول اين مدت 3 باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر منهمدم و 80 كيلوگرم انواع مواد مخدر ، كشف و ضبط شد.
سرهنگ "جعفري" خاطر نشان كرد: در اين مدت 322 نفر نيز به اتهام حمل ، توزيع و مصرف مواد مخدر ، دستگير و پس از تشكيل پرونده ، به مراجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در ادامه ، با اشاره به اينكه اعتياد سرمنشأ بسياري از آشفتگي ها و از هم گسيختگي هاي اجتماعي و خانوادگي است ، تأكيد كرد: خانواده مي تواند مهمترين و اساسي ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ، ايفا نمايد.
وي در پايان به والدين توصيه كرد: فرزندان خود را قبل از مواجه شدن با شرايط بحراني ، نسبت به مضرات و عواقب ويرانگر مواد مخدرآگاه كرده و موارد مشكوك را نيز از طريق تلفن 110 ، به پليس اطلاع دهند./ف
برچسب ها: دستگیری ، مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار