مازندران /

برگزاری 12 مجمع هیئت ورزشی مازندران تا پایان امسال

معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش مازندران از برگزاری 12 مجمع عمومی برای شناخت رئیس هیئت‌های مختلف ورزشی تا پایان سال 91 در استان خبر داد.

جمشیدپناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از برگزاری مجمع عمومی هیئت هندبال استان در پنجم بهمن‌ماه خبر داد و گفت : در این مجمع، خسرو ابراهیم‌زاده رئیس فعلی هندبال استان به عنوان تنها کاندیدا حضور دارد.

وی افزود : مجمع عمومی هیئت‌های ورزشی تکواندو، کاراته، هندبال، فوتبال، کشتی پهلوانی و باستانی، شنا، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، اتومبیلرانی و موتورسواری، قایقرانی، بسکتبال و رزمی برای انتخاب رئیس هیئت خود باید تا پایان سال برگزار شود.

معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش مازندران درباره افرادی که استعلام‌شان از سوی فدراسیون تأیید نشود، تصریح کرد : اگر استعلام افرادی که به فدراسیون ارائه دادیم، تایید نشوند معاون فنی ورزشی استان تا انتخاب، رئیس هیئت به عنوان سرپرست، هیئت مربوطه را اداره می‌کند.

جمشیدپناه گفت : در حال حاضر غلام پارساراد یکی از کاندیدای پست هیئت تکواندوی مازندران را به عنوان سرپرست تکواندو به فدراسیون معرفی کرده‌ایم که منتظر استعلام او از سوی فدراسیون هستیم.

وی افزود: اگر بنا به دلایلی افرادی که استعلام آن‌ها مورد تأیید فدراسیون نباشد اداره کل ورزش و جوانان استان با فراخوان دوباره به روزنامه‌ها از کاندیدا برای ثبت‌نام دعوت می‌کند./س


برچسب ها: هیئت ، ورزشی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.