استان زنجان یکی از استان‏‌های برتر کشور در زمینه سیستم سامد محسوب می‏‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زنجان، استاندار زنجان، در جلسه راه‏‌اندازی سیستم الکترونیکی دولت و مردم در استان گفت : دولتهای نهم و دهم هزاران خدمت ماندگار برای مردم ارائه کرده‏‌اند.

رئوفی‏‌نژاد با اشاره به اینکه میزان رضایت مردم از دولت‏‌های نهم و دهم قابل توجه است،افزود: راهاندازی سامانه سامد نیز گامی در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته‏‌های آنها بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان نخستین استان در سطح کشور سامانه سامد را راه‏‌اندازی کرده بود، ادامه داد: امتیازهایی نیز در این زمینه به استان ارائه شده است که سایر استان‏ها از این امتیازها برخوردار نیستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تکمیل‌کننده رسیدگی به خواسته‏‌ها و مشکلات مردم رفع مشکلات درمانی برخی از بیماران استان بود،تصریح کرد : با توجه به بالا بودن هزینه‏‌های درمان بسیاری از بیماران توانایی درمان نداشتند.

رئوفی نژاد با بیان اینکه استان زنجان بر اساس عملکرد خود در سیستم سامد یکی از استان‏های برتر کشور در این زمینه است،تاکید کرد: خروجی این سامانه رضایت مردم است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد دولت در بخش اشتغال، مسکن و درمان شاخص است،خاطر نشان کرد: موضوع اشتغال بر اساس سهم و اعتبارات استان برطرف شده است./س

برچسب ها: زنجان ، برترین ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.