مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افتتاح خط جديد پدافندي، براي كانديداتوري در انتخابات در حال بررسي هستم، رسانه سرباز خط مقدم در جنگ نرم عليه دشمن است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سردار وحيدي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران خبر داد كليد واژه انتخابات آزاد فقط براي سو استفاده مطرح مي شود / افتتاح خط جديد پدافندي
وزير دفاع گفت: كليد واژه انتخابات آزاد كه چند وقتي از سوي برخي فتنه گران و دشمنان خارجي بيان مي شود فقط براي سو استفاده مطرح مي شود چرا كه انتخابات ايران هميشه آزاد بوده و حجم گسترده مشاركت مردم بهترين دليل اين ادعاست.

حجت‌الاسلام روحاني در جمع خبرنگاران: براي كانديداتوري در انتخابات در حال بررسي هستم/به صورت مستقل مي‌آيم


عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: من در حال بررسي كانديداتوري‌ام در انتخابات آتي هستم و اگر تصميمي براي كانديداتوري بگيرم به صورت مستقل مي‌آيم.

امير سياري در مراسم تقدير از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش در رزمايش تخصصي ولايت 91: رسانه سرباز خط مقدم در جنگ نرم عليه دشمن است
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه توانمندي نيروهاي مسلح ايران را با ابزار رسانه به جهانيان نشان داده‌ايم گفت: رسانه سرباز خط مقدم در جنگ نرم عليه دشمن است.

سردار سلامي در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي: انقلاب اسلامي مقاومتي شور انگيز را در پيش چشم جهانيان به نمايش گذاشته است

جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به نبرد انقلاب اسلامي و جبهه استکبار گفت: به رغم همه تحريم‌ها و فشارها جنگ بدرها تکرار مي‌شوند و ما ايستاده‌ايم و توطئه‌هاي طايفه‌اي و قومي دشمن را خنثي مي‌کنيم.

كواكبيان در جمع خبرنگاران: درباره كانديداتوري‌ام در كنگره تصميم مي‌گيريم/جزئيات طرح جديد مردم سالاري دبير كل حزب مردم سالاري

گفت: براساس اين طرح جديد بايد هيئتي بي‌طرف گرد هم جمع شوند و براساس نظرسنجي تصميمات لازم را اتخاذ كنند.

رئیس جمهور: مولانا متعلق به همه انسانهاست

رئیس جمهور با بیان اینکه مولانا متعلق به همه انسانهاست گفت: اینکه می گویند مولانا اهل کجاست؟ اهل ایران، افغانستان، روم، افریقا یا آمریکاست، هر جا انسان است مولانا متعلق به او و برای اوست.

قطعنامه يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري
در پايان يازدهمين کنگره حرب مردم سالاري قطعنامه‌اي از سوي اعضاي اين حزب صادر شد.

در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مطرح شد پزشکيان کانديداتوري‌اش در انتخابات آتي را رد نکرد
يک نماينده مجلس شوراي اسلامي کانديداتوري‌اش در انتخابات آتي را رد نکرد و گفت: فعلا تصميمي در اين مورد نگرفته‌ام.

سازمان عقيدتي سياسي ارتش از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش تشکر و قدرداني کرد
تقدير از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش جمهوري اسلامي ايران به مناسبت انعکاس رزمايش تخصصي دريايي ولايت 91 در سازمان عقيدتي سياسي ارتش برگزار شد.

سفير ايران در سازمان ملل متحد: شهر‌ک‌سازی و توقیف مالیات‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم کرد
سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، نسبت به تلاش‌ رژیم صهیونیستی و آمریکا برای انحراف توجهات به سمت برنامه هسته‌ای ایران هشدار داد.

تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد آغاز آموزش فرايندهاي انتخاباتي به فرمانداران و مسئولان استاني


استاندار تهران گفت: آموزش اصل قانون،‌ نحوه برگزاری انتخابات و همچنین آموزش در شمارش آرا بعد از انتخابات از جمله برنامه‌های مورد نظر در استانداری براي بهتر اجرا شدن انتخابات در کشور است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار