احسان حدادی: نباید ورزش کشور تحت تاثیر دربی باشد/ مشکلات مالی باعث شد از آمریکا زودتر برگردم

احسان حدادی دارنده مدال المپیک پرتاب دیسک گفت: مسابقه دربی هم مثل دیگر مسابقات است و درست نیست که همه چیز تحت تاثیر یک مسابقه فوتبال قرار بگیرد.

احسان حدادی دارنده مدال المپیک پرتاب دیسک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من در آمریکا با اشمیت مربی آلمانی کار کرده و تمرینات مورد نظر را انجام دادم و همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

باید طی روزهای آینده با کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی جلساتی خواهیم داشت تا در خصوص انتخابات مربی بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و با مربی حرفه ای و خوبی کار خود را آغاز کنم.

بطور کلی در رشته های انفرادی ورزشکار می تواند به تنهایی اقدام به انتخاب مربی کند و بهترین گزینه را برای پشت سر گذاشتن تمرینات برگزیده و در جهت کسب نتایج مورد نظر حرکت کند.

مربی ای که در آمریکا با او تمرین می کردم نسبت به مربی قبلی ام از تجربه کمتری برخوردار بود و من هنوز در مورد کار کردن با وی و یا گزینه دیگر تصمیم گیری نکرده ام و امیدوارم در این خصوص بدون اشتباه حرکت کرده و بتوانم بهترین مربی را انتخاب کرده و تمرینات خود را از سر بگیرم.

وی افزود: زمانی که کار را با اشمیت آلمانی آغاز کردم او از اینکه موفق به کار کردن با یک مدال آور المپیکی شده بود بسیار خوشحال بود و در همان ابتدا بعد از ابراز خرسندی اعلام کرد که مسئولیت سنگینی بر عهده دارد زیرا کار کردن با مدال آوران المپیکی بسیار سخت است.
در مورد مدت اقامتم در آمریکا و هزینه هایی صرف شد هم باید بگویم که من با هزینه شخصی طی این مدت پیش رفته و کمی هم دچار مشکل شده و در مضیغه قرار گرفتم.

با توجه به مساعدت های اعلام شده توسط کمیته ملی المپیک باید تاکید کنم که هنوز هیچ پولی دریافت نکرده ام و من امیدوارم که کمیته بزودی بدهی های مرا پرداخت کند.

احسان حدادی تصریح کرد: من تمامی آموزش های خود را در اختیار کسانی که از من کمک بخواهند قرار خواهم داد و به آنها کمک خواهم کرد زیرا علاقه به مربیگری در این رشته را ندارم و زمانیکه فعالیت حرفه ایم پایان پذیرد بطور حتم مربیگری نخواهم کرد هر چند شاید هم در آینده نظرم تغییر کرده و فعالیت هایی هم در این بخش داشته باشم اما در حال حاضر نظری در خصوص مربیگری ندارم.

مدال آور المپیکی ایران در رابطه با برگزاری مسابقه دربی گفت: دربی هم مثل دیگر مسابقات ورزشی بوده و این رسانه ها و مردم هستند که آن را بزرگ می کنند به نظرم همه چیز نباید تحت تاثیر یک مسابقه فوتبال قرار بگیرد و باید در کنار دربی به رشته های دیگر هم توجه شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار