دريادار سياري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دزدان دريايي جرأت نزديک شدن به کشتي‌هاي ايراني را ندارند

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به 138 مورد درگيري تفنگدارن اين نيرو با دزدان دريايي گفت: در حال حاضر به دليل کنترل صد در صدي منطقه توسط نيروي دريايي ايران، دزدان دريايي جرأت حرکت به سمت کشتي‌هاي ما را ندارند.

امير دريادار "حبيب‌الله سياري" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران درباره برگزاري رزمايش‌هاي مشترک نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي با کشورهاي منطقه اظهار داشت: ما رزمايش مشترک امداد و نجات با کشور عمان را با موفقيت انجام داديم و آمادگي انجام اين‌گونه رزمايش‌ها را با ساير کشورهاي همسايه نيز داريم.
 
وي افزود: ما هم توانايي انجام اين رزمايش‌ها را داريم و هم از کشورهاي منطقه دعوت کرده‌ايم تا در رزمايش‌هاي مشترک شرکت کنند که پذيرش اين دعوت با آنها است.

فرمانده نيروي دريايي ارتش در پاسخ به اين سوال که چرا مدتي است اخبار مقابله با دزدان دريايي منتشر نمي‌شود، گفت: در حال‌ حاضر به دليل اينکه نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران کنترل صد درصدي در منطقه دارد، دزدان دريايي جرأت حرکت به سمت کشتي‌هاي ما را ندارند.

دريادار سياري اظهار داشت: تاکنون نزديک به 138 مورد درگيري با دزدان دريايي داشته‌ايم و ديگر براي آنها تجربه شده که نزديک کشتي‌هاي ما نيايند که واقعاً اين اتفاق افتاده و مدتي است که جرأت نزديک شدن به کشتي‌هاي ما را ندارند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار