علیرضا افضل:

صبا را بزرگ کرده بودند/ثابت کردیم لایق قهرمانی هستیم

سرمربی فوتسال گیتی پسند گفت: تیم صبای قم را بزرگ کرده اند و گرنه این تیم حریف تکنیک بازیکنان و تدابیر کادر فنی گیتی پسند نخواهد شد.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود احترامی که برای کادر فنی و بازیکنان تیم صبای قم قائلم اما باید بگویم تیم صبا را بزرگ کرده اند و گرنه از لحاظ فنی به تیم های مدعی جدول نمی رسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: معتقدم که رسانه ها و مطبوعات نباید این قدر به یک تیم بها دهند زیرا در این شرایط تیم نقاط ضعف خود را نمی بیند و با یک خیال واهی خود را بهترین تیم لیگ می داند همین امر باعث جا ماندن این تیم از دانش های روز می شود.

افضل در ادامه بیان داشت: روز گذشته بازیکنان با انگیزه ی بالایی در زمین حاضر شدند این پتانسیل ایجاد شده در بازیکنان به دلیل فعالیت مطبوعات در چند هفته ی اخیر بوده است چند روز قبل از برگزاری این بازی اعلام کردم که بدون شک ما پیروز این رقابت خواهیم بود زیرا تیم صبا قادر نخواهد بود مشکلی برایمان ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: می دانستیم که پیروزی صبای قم در گرو دریبل بازیکنان این تیم در زمین است به همین دلیل تاکتیکی به کار گرفتیم تا اجازه ی فعالیت را به صبایی ها ندهیم، همین موضوع دلیل پیروزی ما بود سرمربی گیتی پسند اظهار داشت: تیم داوری قضاوت خوبی داشت در جریان مسابقه به جز دو مشکل ، مشکل دیگری وجود نداشت که ان هم در هر رقابت دیگری بوجود می آید.

وی در خصوص نحوه ی عملکرد هواداران گفت: معتقدم هواداران میزبان خوبی برای تیم قمی بودند تنها مشکل آنها با دوربین 4 بود زیرا فردوسی پور در برنامه ی خود از تیم صبا حمایت می کند و به دلیل جریانات فصل پیش ما را به تبانی متهم می کند. تنها حاشیه که طبیعی هم به نظر می رسد همین مورد بود.
برچسب ها: افضل ، صبا ، گیتی پسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار