اذعان نتانياهو

رژیم صهیونیستی به تنهایی در حد و اندازه ایران نیست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه حمله نظامی به ایران چیزی جز باخت برای این رژیم در پی ندارد اذعان داشت بدون کمک آمریکا رژیم صهیونیستی در حد و اندازه ایران نیست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البشیر، "بنیامین نتانیاهو"نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشت که این رژیم به تنها حریف ایران نمی شود، وی تاکید کرد اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی عملیات نظامی بر ضد ایران را آغاز کند چیزی جز ضرر و باخت نصیب آن نمی شود.

وی افزود: حمله نظامی به ایران یکی از وظایف تعیین شده است اما بدون کمک آمریکا توان انجام آن را نداریم. اگر رژیم صهیونیستی بدون کمک ایالات متحده به حمله نظامی علیه ایران وارد شود ضرر جبران ناپذیری عائد آن خواهد شد.

روزنامه صهيونيستي "معاریو" نیز ضمن تایید این خبر افزود: نتانیاهو که در شورای امنای کمیسیون یهودی آمریکایی (این کمیسیون به حفظ منافع صهیونیست ها در تمام عالم می پردازد) سخنرانی می کرد اذعان داشت فناوری ایران به حدی از پیشرفت رسیده است که بتواند اورانیوم را در حد ساخت موشک غنی سازی کند به همین دلیل سال 2013 باید سال خاتمه بخشیدن به مسئله هسته ای ایران باشد!

گفتنی است، طبق ادعای روزنامه "معاریو" با انتخاب و تایید "چاک هيگل" به عنوان وزیر دفاع آمریکا، رژیم صهیونیستی دریافته ایالات متحده با سیاست های خصمانه آن بر ضد ایران تا حدی مخالف است و چه بسا سناریوی حمله به ایران در حد یک سناریو باقی بماند به همین دلیل نتانیاهو برای جلب نظر لابی های یهودی آمریکایی و در نتیجه آن فشار به دولت آمریکا این دست سخرانی ها را آغاز کرده است.

البته این را هم باید گفت علاوه بر تغییرات کابینه وزاری آمریکا که خود نشان از مخالفت با سیاست های خصمانه نتانیاهو دارد، بخش امنیتی نظامی رژیم صهیونیستی نیز مخالف هرگونه حمله نظامی یک جانبه به ایران است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار