احمدي‌نژاد در جمع خبرنگاران:

"قاهر 313" داراي ويژگي‌هاي عالي و در رديف پيشرفته‌ترين جنگنده‌هاي دنيا است

رئيس‌جمهور ساخت جنگنده پيشرفته قاهر 313 توسط متخصصان كشورمان را تجلي نبوغ و استعداد ايراني براي دفاع از خود توصيف كرد و گفت: جنگنده پيشرفته قاهر 313 ويژگي‌هاي برجسته‌اي داشته و همه خصوصيات مثبت پيشرفته‌ترين جنگنده‌هاي دنيا را در خود دارد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري؛ محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (شنبه) در حاشيه مراسم رونمايي از جنگنده بومي قاهر 313 در محل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع با تبريك اين دستاورد جديد به ملت ايران و همه متخصصان صنعت هوايي و زحمتكشان نيروي هوايي كشورمان گفت: جنگنده پيشرفته قاهر 313 كه تمام مراحل طراحي و ساخت آن توسط متخصصان كشورمان صورت گرفته ويژگي‌هاي برجسته‌اي داشته و همه خصوصيات مثبت پيشرفته‌ترين جنگنده‌هاي دنيا را در خود دارد.

وي با اشاره به توضيحات متخصصان و خلبانان نيروي هوايي افزود: اين بزرگواران كه بعضاً سابقه طولاني پرواز با جنگنده‌هاي مختلف را دارند از منظر كارشناسان آشنا به امور اظهار مي‌كردند كه ويژگي‌هاي اين هواپيما در حد عالي است.

احمدي‌نژاد چنين دستاوردهايي را نشانه اعتماد به نفس، بيداري و حركت مستمر و رو به پيشرفت ملت ايران دانست و اظهار داشت: اينها نشانه حركت ملتي است كه يك تاريخ، فرهنگ و تمدن را پشت سر خود دارد و در سال‌هايي كه هيچ‌كس حرفي براي گفتن نداشته صدها سال پايگاه علمي بوده و علوم مفيد را در اختيار بشريت قرار داده است.

رئيس جمهور تصريح كرد: متخصصان كشورمان امروز از بسياري از مرزهاي دانش عبور كرده و ديگر هيچ دستاورد و پيشرفتي دور از دسترس آنها نيست و اين نشانه عمق ايمان و تعهد ملت ايران و دانشمندان و صنعتگران اين كشور به ارزش‌هاي الهي و استقلال ملت است.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد زمزم زاده
۱۳:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
آفرین به غیرت این دلاورمردان خطه ایران زمین
آخرین اخبار