عثماني در صحن علني مجلس پرده برداشت

"زنگ باران شدن" نماينده‌ها براي صرف‌نظر از استيضاح وزير کار

نماينده بوکان در پاسخ به ادعاي وزير كار كه مدعي شد به هيچ نماينده‌اي براي صرف‌نظر از استيضاح زنگ نزده‌ام ، گفت: آقاي وزير! پرينت تلفن همراهم موجود است، شما زنگ نزديد ولي معاونان و افرادي از وزارتخانه و از طرف شما که زنگ زده‌اند!

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عبدالرضا شيخ‌الاسلام وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي که در شصت و چهارمين جلسه علني مجلس و در دفاع از خود صحبت مي‌کرد گفت که بنده به هيچ يک از 290 نفر از نمايندگان مجلس براي صرف‌نظر از استيضاح زنگ نزده‌ام و چنين درخواستي نداشته‌ام.

در همين حال محمدقسيم عثماني نماينده بوکان که يکي از طراحان استيضاح است با صداي بلند توجه همگان را به خود جلب کرد و در نتيجه علي لاريجاني اجازه اظهار نظر به او داد.

عثماني گفت: آقاي وزير! پرينت تلفن همراهم موجود است، درست است که شما براي صرفنظر از استيضاح زنگ نزده‌ايد ولي افرادي از وزارت‌خانه شما ما را "زنگ باران" کردند که از استيضاح منصرف شويد.

علي لاريجاني که رياست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به عثماني گفت: اين سخن شما تذکر نبوده بلکه پاسخ به اظهارات وزير است که مي‌توانستيد بعد از اتمام سخنان وي اين بحث را مطرح کنيد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: نماینده ، استیضاح ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار