پرموترین انسان های تاریخ +عکس

بیماری گونه های مختلفی دارد که برخی از آن ها خیلی نادر و کمیاب هستند. این بیماری های نادر بیشتربر اثر مشکلات ژنتیکی و اختلالات سیستم بدنی ایجاد می شوند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از بیماری های ژنتیکی که از گذشته وجود داشته است ، رویش موهای زاید به طور غیر قابل باوراست. افرادی که این مشکل را دارند همیشه در صورت و یا بدن خود موی زاید دارند و هیچگاه نیز رشد آن ها متوقف نمی شود. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از این افراد که در دوره های مختلف به افراد گرگ نما یا گوریلی مشهور بوده اند.

یو ژن هوان



در سال 2002 تصاویری "یو ژن هوان"  کودک چینی منتشر شد که البته در آن سال ها تنها به عنوان یکی بیماری نادر شناخته می شد و کارخاصی برای نجات این بچه از شر بیماری اجام نشد. او در حالی که تنها دو سال سن داشت به طور باور نکردنی پر مو بود و تقریبا 96 درصد از بدنش با مو پوشیده شده بود. البته بعدها مشخص شد که این عکس مربوط به سال 1981 بوده است و آن کودک نیمی از عمر خود را با بدنی پر از مو گذرانده بود.

خسوس آسوس



" خسوس آسوس" مکزیکی کسی است که از بدو تولد همراه با این بیماری نادر دست و پنجه نرم کرده است. بیماری او دارای حالت خاصی است که تنها موهای زاید در صورت او رشد می کند و هیچ راه درمانی نیز برای آن وجود ندارد. او هم اکنون ازدواج کرده است و فرزندانش نیز به این مشکل مبتلا شده اند. نام او در سال 2007 به عنوان  پرمو ترین صورت دنیا وارد کتاب های گینس شد.

استفان بیبروسکی



"استفان بیبروسکی"  در طی سال های 1891 تا 1932 زندگی می کرده است و در این مدت به خاطر موهای بسیار بلند و روشنی که تمام بدنش را پوشانده بود به مرد شیری معروف شده بود. او از اهالی لهستان بود و مادر او اعتقاد داشت کشته شدن پدر خانواده به دست یک شیر این بلا را سر فرزنداشان آورده است. او در تمام مدت زندگی با همین موها زندگی کرد و هیچگاه نتوانست صورت بدون موی خود را ببیند.

فدور جفتیک هو



یکی از با انگیزه ترین افرادی که به این بیماری مبتلا بوده است "فدور جفتیک هو" نام دارد. او که در سال 1868 در روسیه به دنیا آمد بدون اینکه انگیزیه خود را برای زندگی از دست بدهد به دنبال مشهور کردن خودش بود. او توانست در دنیا خودش را به عنوان یک بچه پر مو معرفی کند و همچنین تسلط کامل به سه زبان زنده دنیا داشت.او همچنین در چند فیلم سینمایی نیز ایفای نقش کرد.

سوپاترا ساسوفان



در تایلند نیز دختر بچه 13 ساله ای زندگی می کند که از سندروم گرگی رنج می برد. او در تایلند به دختر میمونی معروف شده است و البته در دنیا بسیار معروف شده است. او همچنین رکورد دار  پرموترین در میان نوجوانان دنیا است. سوپاترا همچنین جز 50 نوجوانی است که در دنیا به این بیماری مبتلا شده است.
برچسب ها: خواندنی ، باشگاه ، تاریخ ، انسان ، مو ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
......
۲۱:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
من که اصلا پر مویو دوست ندارم . حاضرم تمام موهای بدنم ازبین برن ولی موی سرم نریزه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
حالا نمیتونستن اصلاح کنن؟ اه اه
آخرین اخبار