رییس شورای شهر باغستان گفت: به منظور توسعه سرانه های فرهنگی و آموزشی، احداث دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت 50 هکتار و دانشگاه پیام نور به مساحت 24 هزار متر مربع را در دستور کارمان قرار داده ایم.

حسين ترابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به پتانسیل های بالقوه، هجواری با شهر تهران و جمعیت جوان این شهر وجود مراکز آموزش عالی، یک امر ضروری به شمار می رود.

وی همچنین از ساخت هنرستان به کمک خیرین مدرسه ساز با پیشرفت فیزیکی 60 درصد درمحله خادم آباد خبر داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالغ بر 120 هزار نفری شهر باغستان، امکانات ورزشی موجود در این منطقه پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهروندان نبوده و به همین علت در سال جاری عملیات ساخت 3 سالن ورزشی در سطح شهر و ایجاد دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی و مجتمع ورزشی چند منظوره در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا در آمد.

ترابی توسعه راه ها و شريانات اصلی شهر را از اولویت برنامه های شورای شهر باغستان دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا با اجرای طرح آزادسازی و ایجاد کمربندی جاده نصیرآباد و دهشاد بالا به آزاد راه اتوبان ساوه و قم و بهره برداری از این طرح پروژه در آینده نزدیک شاهد کاهش بار ترافیکی شهرستان شهریار و سهولت دسترسی شهروندان به این مسیرها خواهیم بود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار