فجر سی و یکم در آیینه سیمرغ بلورین؛

"کامران تفتی":سطح جشنواره امسال متوسط است/ تماشای فیلمی را به مردم نمی توان پیشنهاد کرد

بازيگر فيلم "رسوايي" گفت: تاکنون خود من نتوانستم تماشای اثری را به مردم پیشنهاد کنم.

"کامران تفتی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: تماشای فیلم "رسوایی" در سینمای رسانه و در کنار اهالی رسانه و مطبوعات با وجود نقد تند و تیز منتقدان حس خوبی است و امیدوارم مخاطبان نیز قادر به برقراری ارتباط با این اثر باشند.

وی با اشاره به نقش خاکستری خود در این فیلم بیان کرد: در این کار من نقش جعفر یکی از شخصیت های خاکستری اما با معرفت قصه را بازی می کنم.

وی عنوان کرد: هنگام دعوت از من برای نقش آفرینی در این کار شاهد حرکت رو به جلو و روند حرفه ای پروژه بودم و بعد از مطالعه ی متن متوجه نزدیک کاراکترهای آن با فضای ذهنی مردم شدم.

این بازیگر با اشاره به سطح متوسط جشنواره امسال گفت: امیدوارم جشنواره در روز های آینده روند بهتری را طی کند زیرا تا کنون خود من نتوانستم دیدن اثری را به مردم پیشنهاد کنم.

تفتی عنوان کرد: به هر حال مردم باید برای ارتقاء جایگاه سینما به بهبود اوضاع فعلی آن کمک کنند که این امر در سایه تعامل پیشکسوتان و نیرو های جوان در امر فیلم سازی می شود.

این بازیگر بیان کرد: سازمان سینمایی و مسئولان با ایجاد فضای کار مناسب باید اجازه ی کار به فیلم سازان کهنه کارو جوان در کنار هم را بدهند.

وی بیان کرد: در چند روز اخیر طبق شنیده ها استقبال از آثار در سینما صحرا، آزادی و آفریقا خوب بوده اما به سال های گذشته چندان مایه ی شگفتی نشده است اما امیدوارم در روز های آینده روند بهتری را طی کند./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار