همه شهرداری های کشور تا سال 91 به سامانه الکترونیکی وصل خواهند شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛اجرای این طرح در بدنه شهرداری ها موجب رونق امور اجرایی و خدماتی می شود.

معاون بـرنامه ریزی وتوسعه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوردر جمع شهرداران 16 گانه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع850 میلیارد تومان بین دهیاری ها و شهرداری های کشور خبرداد و گفت: حدود 20درصد این اعتبار به دهیاری ها و80 درصد نیز به شهرداری ها اختـصاص یافته است و تا پایان امسال نیز اعتبارات بیشتری به2 حوزه مدیرت شهری و روستایی اختصاص خواهد یافت.

کوشش تبار استفاده از ابزارهای نوین اقتصادی همچون عرضه اوراق مـشارکت ، به ویژه در شهرهای پرجمعیت و بالای 50 هزار نفر را مهمترین راهکار برای رفع مشکلات مالی و تنگناهای اقتصادی بیان کرد.

وی ، اصلاح ساختار شهرداری ها ، اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری را رویکرد جدید شهرداری ها اعلام کرد و افزود: شهرداری ها باید با ظرافت و برنامه ریزی مناسب از ظرفیتها و توانمندی های موجود بومی و منطقه ای خود استفاده لازم را ببرند و با برون سپاری برخی از امور به بخش خصوصی فشارهای سنگین مالی و اقتصادی را بر بدنه شهرداری ها کاهش دهند.

  کوشش تبار یکی از مهمترین ظرفیتهای موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد را مسئله گردشگری و وجود منابع طبیعی و خدادادی در این منطقه بیان کرد و گفت: شهرداری های 16 گانه این استان باید بیشتر بر روی این محور سرمایه گذاری کنند.

امسال بیش از 600 میلیارد ریال به شهرداری های 16 گانه کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت. /س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.