نگاهی به بخش پاپ جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر؛

دیدار ستاره‌های موسیقی پاپ با هواداران خود + تصاوير

ستارگان موسیقی پاپ کشورمان ازجمله مازیار فلاحی، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، در جشنواراه بیست و هشتم موسیقی فجر با هواداران خود دیدار می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، در قسمت جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در قسمت موسیقی پاپ، 25 بهمن، "احسان خواجه امیری" خواننده نام آشنای کشورمان، در دو نوبت 18:30 و 21:30 روی صحنه می رود.






پنج شنبه 26 بهمن نیز "رضا یزدانی" خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ ساعت 18:30 با مخاطبان خود ملاقات می کند.


همچنین درساعت 21:30 بیست و هشتم بهمن، "بابک جهانبخش" خواننده جوان و با احساس موسیقی پاپ ایران زمین، به اجرای برنامه می‌پردازد.


قسمت موسیقی پاپ جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر، جمعه 27 بهمن در دو نوبت 18:30 و 21:30 شاهد اجرای خواننده خلاق عرصه موسیقی پاپ کشور، "فرزاد فرزین" خواهد بود.
شنبه 28 بهمن، ساعت 18:30 "بهنام صفوی"، خواننده با اخلاق عرصه موسیقی پاپ با طرفداران خود دیدار   میکند.
همچنین در بیست و هشتمین روز از بهمن و در ساعت 21:30 "محمد علیزاده" ، خواننده ای که  هواداران او تاکنون در دفعه های متعدد شاهد اجرای  زنده او نبوده اند، می‌توانند با او ملاقات کنند.
"سیروان خسروی" خواننده و آهنگساز جوان موسیقی ایران یکشنبه 29 بهمن ساعت 18:30 روی صحنه می رود.



"مازیار فلاحی" خواننده محبوب و پر احساس موسیقی پاپ که چندی است در میان اهالی این عرصه به سختی می توان او را دید، 29 بهمن ساعت 21:30 برای مخاطبان خود اجرایی سرشار از احساس را ارائه خواهد داد.



و در روز دوشنبه 30 بهمن که آخرین روز برگزاری اجراهای بیست وهشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر است "محسن یگانه"، خواننده خوش صدا و پر انرژی کشورمان به عنوان خاتمه بخش قسمت پاپ به اجرای برنامه می پردازد.
گفتنی است؛ تمامی خوانندگان موسیقی پاپ در برج میلاد تهران، به اجرای برنامه می پردازد./ص

گزارش از :بهاره کنجکاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۹:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
فقط فرزادفرزین...کنسرتش بودم عالی بود
آخرین اخبار