بيانيه جبهه پيروان خط امام و رهبري به مناسبت 22 بهمن

مردم توقع دارند مسئولین قوای سه‌گانه همتشان را صرف حل مشکلات آنان کنند

جبهه پیروان خط امام و رهبری طی بیانیه‌ای اعلام کرد مردم توقع دارند مسئولین قوای سه‌گانه مجدانه همتشان را صرف حل مشکلات مردم کنند و تفاوت سلیقه‌ها را بین خودشان حل و فصل کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت 22 بهمن بیانیه‌ای صادر و طی این بیانیه اعلام کرد: سی و چهارمین سالگرد پیروزی شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی ایران فرا رسید انقلابی که بر سه پایه محکم کلمه توحید و توحید کلمه و رهبری ولی فقیه استوار بود و باعنایت ویژه‌ای الهی استوار ماند و با برخورداری از همین عنایت استوار خواهد ماند.

این بیانیه می‌افزاید: برای خاموش کردن نور ساطع این انقلاب الهی در داخل کشور طاغوتیان و اهریمن صفتان داخل و خارج پیمان بستند ولی اراده الهی و تدبیر رهبری انقلاب و حضور تعیین کننده مردم موجب شد که این نور الهی نه تنها در داخل بلکه در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران عزیز تلالو یابد و به بیداری اسلامی منجر شود.

این بیانیه تصریح می‌کند: حفظ انقلاب اسلامی از خطرات،عداوت‌های آشکار و پنهان که در قالب جنگ سخت و نرم و فتنه و انحراف شکل گرفته و می‌گیرد مقوله بسیار مهمی است که اگر مشکل تر از رسیدن به پیروزی در شروع نباشد آسان‌تر نیست.اتکال به خداوند قادر متعال و اطاعت از قوامین ولی فقیه و حفظ مردم در صحنه‌های انقلاب سه رمز کلیدی برای تداوم انقلاب اسلامی است.

جبهه پیروان در این بیانیه تاکید کرده است: با غور در مفهوم والای این سه رمز به این نتیجه آشکار دست می‌یابیم که غفلت از هر کدام از این رموز تداوم انقلاب اسلامی را با مشکل اساسی مواجه می‌کند ولی با توجه به شرایط روز توجه عمیق به حفظ وحدت بین مسئولین و مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: مردم توقع دارند که مسئولین قوای سه‌گانه و سایر مدیران با رعایت صادقانه و مجدانه توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری، بیشترین همتشان را صرف حل مشکلات مردم کنند و تفاوت سلیقه‌ها و نظرات در چگونگی اداره کشور را در شئون اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی بین خودشان حل و فصل کنند و به خصوص در موضوع اقتصاد کشور چاره‌های اساسی بیندیشند و بدانند که سعادت دنیا و آخرت‌شان در گرو انجام وظایف دینی و انقلابی آنها است.

جبهه پیروان خط امام و رهبری در این بیانیه ضمن اعلام بیعت مجدد با مقام معظم رهبری یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارد و خاضعانه از آحاد مردم دعوت می‌کند که مانند سال‌های قبل با حضور شکوهمندشان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بر دلگرمی علاقمندان به انقلاب و یاس دشمنان آن بیفزایند.

انتهای پیام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار