عضو کميسيون امنيت ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور در راهپيمايي فردا جهادي است که قضا ندارد

نماينده مردم ورامين در مجلس گفت: 22 بهمن روز مقابله ملت ايران با توطئه‌ها و فتنه‌هاي استکبار جهاني، معاندين و تفرقه‌افکنان داخلي است و راهپيمايي فردا جهادي است که قضا ندارد لذا همه بايد در صحنه حضور يابيم.

سيد حسين نقوي‌ حسيني؛ نماينده مردم ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و فرارسيدن 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز مقابله ملت ايران با توطئه‌ها و فتنه‌هاي استکبار جهاني، معاندين و تفرقه‌افکنان داخلي است. 

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي افزود: ملت ايران با حضور خود در راهپيمايي فردا با فتنه‌ها و توطئه‌ها مقابله و به جهانيان اثبات خواهد کرد که آرمان شهدا، امام راحل و منويات مقام معظم رهبري را دنبال کرده و تا آخرين نفس و آخرين قطره خون از اين آرمان‌ها دفاع خواهند کرد. 

نقوي‌حسيني ادامه داد: در راهپيمايي فردا، چشم استکبار جهاني به حضور ملت ايران است تا ببينند براي اطاعت از منويات مقام معظم رهبري و دفاع از آرمان‌هاي انقلاب چگونه در صحنه حاضر مي‌شوند.

نماينده مردم ورامين در پايان خاطرنشان کرد: گرچه ملت ايران هميشه به طور يکپارچه در صحنه حضور دارند اما 22 بهمن امسال متفاوت از گذشته است و راهپيمايي فردا، جهادي است که قضا ندارد لذا همه بايد در صحنه حضور پيدا کنيم.  
انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار