رحماندوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور مسئولين و مردم در راهپيمايي 22 بهمن خط بطلاني بر توطئه‌هاي دشمنان است

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: حضور عظيم مردم و مسئولين در راهپيمايي 22 بهمن نشان خواهد داد تحريم‌ها و توطئه‌هاي دشمن نه تنها تأثيري در کاهش دلبستگي مردم به نظام جمهوري اسلامي ايران نداشته بلکه آن را افزايش نيز داده است.

مجتبي رحماندوست نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرارسيدن سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: حضور پرشکوه مردم  همواره باعث غنا و قوت راهپيمايي 22 بهمن بوده و امسال نيز همانند گذشته با صلابت در اين روز بزرگ شرکت خواهند کرد.

وي با اشاره به تحريم‌ها و شرايط اقتصادي اظهار داشت: تحريم ايران از سوي دشمنان و تلاش آن‌ها براي منزوي کردن کشورهاي اسلامي و مستقل از جمله جمهوري اسلامي ايران، از زمان پيروزي انقلاب اسلامي وجود داشته و مردم تاكنون نشان داده‌اند كه در برابر همه اين سختي‌‌ها صبور بوده و مقاومت كرده‌اند.

رحماندوست بابيان اينكه من از روحيات ملت ايران و آگاهي آنان اطمينان خاطر دارم و حضور آن‌ها در راهپيمايي فردا را باشکوه‌تر از هميشه مي‌بينم، ادامه داد: ما مسئولين نيز بايد از اين فرهنگ مردمي درس گرفته و از آن‌ها عقب نمانيم.

نماينده مردم تهران به لزوم حضور مسئولين در راهپيمايي 22 بهمن اشاره کرده و گفت: مسئولين بايد با تأسي از مقام معظم رهبري و پيشتازي مردم در اين روز بزرگ حرکت کرده و از سيل خروشان مردم جا نمانند.

عضو کميسيون اجتماعي تصريح کرد: هدف دشمن از اِعمال تحريم عليه‌ ايران، رو در رو قرار دادن ملت با نظام جمهوري اسلامي ايران و ايجاد فاصله بين مردم و مسئولين است تا مردم از نظام متبوع خود زده شوند كه البته تاكنون در دستيابي به اين هدف شوم ناكام مانده و از اين پس نيز ناكام خواهند ماند.

وي ادامه داد: حضور عظيم مردم در راهپيمايي فردا(يكشنبه) مهم‌ترين نمادي است که نشان خواهد داد تحريم‌ها و توطئه‌هاي دشمن نه تنها هيچ تأثيري بر کاهش دلبستگي مردم به جمهوري اسلامي ايران نداشته بلکه آن را افزايش و شدت نيز بخشيده است.

نماينده مردم تهران در پايان خاطر نشان کرد: حضور پرصلابت و باشکوه همه اقشار مردم و مسئولين نظام در راهپيمايي فردا، انشاءالله باعث يأس و نااميدي دشمن شده و شر آن‌ها را از سر ملت ايران کم خواهد کرد.

انتهاي پيام/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار