آيت‌الله حائري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

راهپيمايي 22 بهمن بهترين فرصت براي تجديد بيعت با امام عصر(عج) و نماينده ايشان است

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مردم با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن اعلام مي‌كنند كه ما آماده‌ايم براي ظهور امام خود هزينه كنيم و بهترين فرصت براي تجديد بيعت با امام عصر (عج)و نماينده ايشان است.

آيت‌الله محی‌الدین حائري شيرازي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه انقلاب اسلامي آزمايش وفاداري ما به امامت است، اظهار داشت:‌ اگر در اين امتحان موفق شويم آرزوي هزار و صد ساله همه پدران ما برآورده مي‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: در سوره يوسف(ع) خداوند از زبان حضرت يعقوب (ع)نقل مي‌كند هنگامي كه برادران گفتند، برادرمان را به ما بده و وي را سالم به تو بازمي‌گردانيم، يعقوب خطاب به آنان گفت كه يوسف(ع) را به شما دادم آيا او را حفظ كرديد كه برادرش را به شما تحويل بدهم.

وي افزود: حضرت يعقوب(ع) به فرزندانش گفت تا به من وثيقه نسپاريد برادرتان را به شما نمي سپارم؛ وقتي ما مي‌گوييم، خدايا امام زمان(ع) را بفرست خداوند مي‌گويند كه يازده امام را به شما دادم براي حفظ آنان چه كرديد؟ و اين يكي را بدون وثيقه نمي‌فرستم، شهداي هشت سال دفاع مقدس، شهداي 22 بهمن و حزب الله و تمامي شهداي آينده وثيقه آمدن امام زمان(ع) هستند.

 آيت‌الله حائري شيرازي با بيان اينكه مردم با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن به جهان اعلام مي‌كنند كه ما خسته نشده‌ايم و از آنچه خرج كرده‌ايم پشيمان نيستيم، تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي به معناي اين است كه همانگونه كه از روز اول در انتظار ظهور امام زمان(عج) بوده‌ايم در حال حاضر هم در اين انتظار به سر مي‌بريم.

عضو مجلس خبرگان رهبري  خاطر نشان كرد: مردم با اين حضور اعلام مي‌كنند كه ما آماده‌ايم براي ظهور امام خود هزينه كنيم و راهيپمايي 22 بهمن بهترين فرصت براي تجديد بيعت با امام عصر(عج) و نماينده ايشان است.

 انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار