در بیانیه سپاه پاسداران:

حضور ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود

سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت 22 بهمن ماه بیانیه ای صادر و از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت 22 بهمن ماه بیانیه ای صادر و از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

متن بیانیه سپاه پاسداران به شرح زیر است:

بیست و دوم بهمن روز تجلی جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنانی است که با خون خود برات آزادی کشور اسلامی ایران را از بند بیداد‌گران و ستم‌پیشگان امضاء نمودند و مسیر ظلم‌ستیزی و مبارزه با ظالم را برای مظلومان جهان نمایان ساختند.

بیست و دوم بهمن نماد همدلی، وحدت، خودباوری و بسیج یکپارچه مردمی است که با سرمشق قرار دادن سیره ائمه هدی (ع) در مقابل بیداد‌گری و طغیان و آینه ظلم و عصیان؛ آمریکای جنایتکار و رژیم 2500 ساله شاهنشاهی ایستادند و انقلاب جاودانه اسلامی ایران را رقم زدند.

منادی عشق و رحمت، بنیانگذاری حکومت عدل و عدالت، پیر فرزانه جماران، قوت قلب رزمندگان و امید محرومان و مستضعفان جهان حضرت امام خمینی (ره) بیست و دوم بهمن را یوم‌الله نامید تا برای همیشه این روز بزرگ که به امداد انوار غیبی الهی، ملت رنج‌کشیده از ظلم طاغوت به پیروزی رسیدند در صفحات زرین تاریخ بدرخشد.

به یقین این دم عیسایی و نفحه روحانی امام (ره) که در کالبد فسرده مستضعفین جهان دمیده شده است، بنیان تمامی حکومت‌های جور و رژیم‌های فاسد و زورمدار و دیکتاتو‌رهای مستبد و مستکبر را ریشه کن می‌نماید، همچنان که پس از گذشت بیش از سه دهه پرافتخار از انقلاب اسلامی و در تقابل با هجمه‌ها و توطئه‌های بیشمار، اعم از جنگ و تحریم‌های ناجوانمردانه شیاطین بزرگ، هیمنه‌ مستکبران جهانی را در هم شکسته و با بیداری ملت‌های مستضعف و محروم منطقه که نشئت گرفته از انقلاب والای اسلامی است؛ حکومت‌های پوشالی و دست‌نشانده و دیکتاتوری آنان را در هم شکسته و عاجزانه و درمانده طلب مذاکره و سازش با ایران را می‌نمایند.

مبارک باد پیروزی و مجد و عظمت و اعتلای این نظام الهی بر شما ملت شریف، غیور، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران که مقاومت و ایستادگی را شرمنده حضور خویش کرده‌اید.

سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ضمن تبریک بیست و چهارمین زادروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با حمایت از بیانات روشنگرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که بار دیگر با اتصال و اتکال به انوار حقه الهی، افق حرکت مسیر انقلاب را تبیین نمود، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حماسه وفاداری به ولایت را به نمایش بگذارند و به یقین این حضور خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

امروز که درخت انقلاب با بیداری اسلامی ملت‌های مستضعف و محروم، به ثمر نشسته و جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه الطاف بیکران الهی و همت بلند مرد همیشه در صحنه بر فراز قله‌های مختلف علمی و فناوری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایستاده و سخت‌ترین مسیر‌ها را با رهبری مدیری مدبر و آگاه و با عنایت حضرت حجت (عج) به راحتی طی می‌نماید و به سوی هدفی نهایی که همان رهایی نسل بشر از جور و ستم ظالمان و برپایی نظام عدل و آزادگی است پیش می‌رود، لازم است بداخلاقی‌ها و ناهنجاری سیاسی بعضی از مسئولین اصلاح و با وفاق و اتحاد ملی، بار دیگر تبسم تلخی که بر لبان دشمنان نشانده‌اند همراه با حرکت خروشان ملت به یاس و ناامیدی بکشانند.

رزمندگان و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور در راهپیمای یوم‌الله بیست و دوم بهمن و در پاسداری از حریم ولایت، ندای هیئت من‌الذله حسین زمان را لبیک خواهند گفت تا همراه با ملت آگاه و با بصیرت ایران، رویای شیرین دشمنان نظام را به کابوسی تلخ برای آنان تبدیل نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار