رضا لک: مشکلات باشگاه در عملکرد تیم تأثیر گذاشته است

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: با وجود اینکه مسئولان برای حل مشکلات تلاش می کنند اما شرایط ایده آل حاصل نشده به همین دلیل بازیکنان با تمام وجود در تمرینات حاضر نمی شوند.

رضا لک سرمربی فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم از لحاظ فنی در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است اما مشکلات مالی باشگاه توان تیم را هم محدود کرده است زیرا بازیکنان به دلیل تعهداتی که با باشگاه دارند با تمام قدرت فیزیکی خود در تمرینات حاضرند اما فکر آنها درگیر حواشی است که در باشگاه وجود دارد.

وی افزود: اما با این حال تمرینات را به خوبی برگزار می کنیم تا بتوانیم بهترین امتیازات را تا پایان فصل جمع آوری کنیم و در جایگاه ایده آلی قرار بگیریم. تمرینات با لطف بازیکنان به خوبی پیش می رود در صورتی که آنها به سبب شرایط موجود با تیم همراهی نمی کردند با مشکلات زیادی درگیر بودیم.

لک در ادامه بیان داشت: شاهد تلاش های مسئولان برای حل مشکلات باشگاه هستیم اما شرایطی که منتظر آن بودیم به وجود نیامده به همین دلیل سعی داریم با شرایط موجود هماهنگ شده و فصل خوبی را به پایان برسانیم.

رضا لک مربی تیم ملی فوتسال در خصوص اعلام اسامی ملی پوشان گفت: با موافقت خسوس و دیگر مربیان تیم ملی تصمیم گرفتیم که اسامی ملی پوشان را پس از مشخص شدن قهرمان لیگ برتر اعلام کنیم زیرا انتخاب ملی پوشان بر جو لیگ و همچنین روحیه بازیکنان تأثیر به سزایی دارد و احتمال دارد که اعلام اسامی به نفع یا ضرر یک تیم باشد برای دوری از تمام این اتفاقات این تصمیم گرفته شد و معتقدم بهترین راه موجود برای دوری از حواشی را برگزیدیم.

وی تأکید کرد: به جهت فاصله کمی که تا آغاز مسابقات داریم تنها نفراتی گزینش می شوند که تیم را در روسیه همراهی می کنند به همین دلیل پس از پایان رقابت های لیگ، 14 نفر انتخابی را اعلام می کنیم.

* در این موقعیت اعلام اسامی ملی پوشان جایز نیست

رضا لک درخصوص حساسیت های رقابت های پایان فصل گفت: با توجه به آسیبی که فوتسال کشورمان در فصل گذشته متحمل شد گمان نمی کنم مسئولان بار دیگر اجازه دهند تبانی و بحث های حاشیه ای به وجود بیاید. با وجود مسئولان و ناظران لیگ سالمی را به پایان خواهیم رساند./مح
برچسب ها: رضا لک ، فوتسال ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار