مساعدت و همكاري بيشتر فرمانداري فيروزكوه در آزاد سازي معارضين پروژه چهار خطه كردن فيروزكوه-سمنان شرط لازم و ضروري اجراي آن است.

محمد جوادي پوري رئيس اداره راه و ترابري شهرستان فيروزكوه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با مهم و حياتي خواندن پروژه تعريض و چهار خطه كردن محور فيروزكوه-سمنان،گفت: اگر فرمانداري فيروزكوه تا پايان فصل زمستان آزاد سازي معارضين اين پروژه را كه بيشتر مالكين زمين هستند، به انجام برساند اين پروژه از ابتداي فصل بهار با سرعت بيشتري اجرايي خواهد شد.

وي با بيان اينكه اداره كل راه و ترابري استان تهران پيگير رفع معارض از طريق فرمانداري فيروزكوه است، ادامه داد: قرار است تا دهه فجر امسال 4/2 كيلومتر از ابتداي اين پروژه به بهره برداري خواهد رسيد.

ولي پور در ادامه گفت: روان سازي ترافيك با توجه به حجم انبوه تردد وسايل نقليه از مسير مذكور و اتصال سهل شرق استان تهران به استان سمنان با تبديل مسير 2 خطه به 4 خطه در 26 كيلومتر از حوزه استحفاظي استان تهران از مهمترين اهداف اين پروژه است.

رئيس اداره راه و ترابري فيروزكوه همچنين با اشاره به مطالبات مردمي براي اجراي اين پروژه افزود: پروژه تعريض و چهار خطه كردن محور فيروزكوه-سمنان از مصوبات دور اول سفرهاي رياست جمهوري است كه فاز اول آن 12 كيلومتر بوده و تاكنون از پيشرفت فيزيكي 47 درصدي برخوردار است.

ولي پور گفت: به دليل تردد زياد كاميون ها از اين مسير ايمن سازي ها حين عمليات اجرايي به خوبي انجام شده است و در صورت مساعدت بيشتر فرمانداري فاز دوم پروژه به طول 14 كيلومتر نيز آغاز خواهد شد./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار