خشم مسلمانان از پخش یک فیلم موهن در تلویزیون دانمارک

سازندگان اين فيلم از گروه‌ های افراطی دانمارك هستند كه تلاش كرده ‌اند، برداشتی را كه شهروندان اين كشور از اسلام و مسلمانان دارند، به طرز موهن و تمسخرآميزی در اين سريال به نمايش بگذارند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اکثر مسلمانان جهان متوجه شده اند که آزادی بیان در غرب شامل توهین به پروردگار و پیامبر اکرم (ص) می شود اما نمی توان کاریکاتوری درباره هولوکاست و جنایت های رژیم صهیونیستی کشید. مصداق بارز این موضوع را می توان در آغاز دور جدید اهانت به اسلام و پیامبر اکرم (ص) در سال 2006 در کشور دانمارک مشاهده کرد که با خشم انقلابی مسلمانان تمام دنیا همراه شد.

اما اخیرا نیز گروهی از فيلم ‌سازان دانماركی با ساخت مجموعه تلويزيونی جديدی عليه مسلمانان، بار ديگر دشمنی ديرينه خود را با دين مبين اسلام به اثبات رساندند. اين كشور نیز با سوﺀ استفاده از اصل آزادی‌ بيان به پخش این سريال تلويزيونی كرده است كه در آن به مقدسات دينی یک و نیم میلیارد انسان اهانت می‌ شود.

آنطور که رسانه های فرانسوی خبر داده اند سازندگان اين فيلم از گروه‌ های افراطی دانمارك هستند كه تلاش كرده ‌اند، برداشتی را كه شهروندان اين كشور از اسلام و مسلمانان دارند، به طرز موهن و تمسخرآميزی در اين سريال به نمايش بگذارند. مسلمانان دانماركی نیز به دنبال پخش اين فيلم، از مقامات اين كشور خواستند تا عاملان اين اقدام موهن را محاكمه كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار