اشکوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

لزوم سعه صدر بيشتر مسئولين نسبت به يکديگر

يک استاد دانشگاه با تأکيد بر سعه صدر مسئولين کشور نسبت به همديگر گفت: منتخبين کشور بايد با توجه به تحرکات مخالفان انقلاب و فشارهاي اقتصادي و فرهنگي وارده از سوي آنها از هر گونه عمل تنش آفرين که موجب کامل شدن پازل دشمن مي‌شود، بپرهيزند .

"سيد عبدالمجيد اشکوري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با تأکيد بر اينکه فضاي انتخابات آينده مي‌بايست به فضاي اقنائي تبديل شود اظهار داشت: گروه‌هاي سياسي مي‌بايست در آستانه انتخابات درصدد جلب افکار عمومي باشند چراکه انتخابات عرصه رأي گيري از مردم است.

وي با اشاره به خصوصيات حرکت اقنائي تصريح کرد: در اين حرکت فرد با اهداف مشخص برنامه‌هاي رقيب انتخاباتي خود را نقد و به بررسي نقاط قوت و ضعف و مقايسه آن با برنامه و اهداف خود مي‌پردازد.

اين پژوهشگر در ادامه با بيان اينکه مسئولين مي‌بايست با اتخاذ يک اديبات محترمانه درصدد تعامل با يکديگر باشند گفت: منتخبين کشور بايد با توجه به تحرکات مخالفان انقلاب و فشارهاي اقتصادي و فرهنگي وارده از سوي آنها از هر گونه عمل تنش آفرين که موجب کامل شدن پازل دشمن مي‌شود، بپرهيزند.

 اين استاد دانشگاه  با تأکيد بر سعه‌صدر مسئولين کشور نسبت به يکديگر گفت: تمامي گروه‌ها و جناح‌هاي سياسي با در نظرگرفتن شرايط حساس کشور و آينده نگري مي‌بايست در جهت حفظ و آرامش و نشاط سياسي ايران اسلامي تلاش کنند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: اشکوری ، همدلی ، وحدت ، سعه صدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار