فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد

بیانات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب، شفاف و از هر جهت راهگشا بود

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ، ضمن تقدیر از بیانات حکیمانه و امیدبخش رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در ملاقات با مردم شریف آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز ، سخنان ایشان را در تمامی مسائل مهم پیش رو ، فصل‌الخطاب، شفاف و روشن دانستند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا ایها الذین آمنو اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولی الا مرمنکم فان تنازعتم فی شیِ فردوه الی الله و الرسول ان کنتم تومنون بالله و الیوم الاخر ذلک خیر و احسن تاویلا»

 بیانات بلیغ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی)  در ملاقات با مردم شریف آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز ، در تمامی مسائل مهم پیش‌رو ، برای ملت شریف ایران و مسئولان خدمتگزار فصل‌الخطاب ، شفاف ، روشن و از هر جهت راهگشا بود.

حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راه پیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور ، لبیک سراسری و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) بود و خیالات خام دشمنان را به امید سست‌کردن مردم نقش و بر آب کرد و حضورملت ایران در ۲۲ بهمن مانند بهمنی بر سر دشمنان ایران اسلامی فرود آمد.

جمهوری اسلامی ایران امروز ، در فضای جوسازی‌های متوهمانه رسانه‌های استکباری ، در اوج عزت و اقتدار است و به تشدید رفتار و حرکات غیرمنطقی سران ایلات متحده و تکرار درخواست متزورانه مذاکره از سوی آنها ، بیش از پیش ، موضع انفعال دولتمردان بی‌منطق آمریکایی را نشان می‌دهد.

فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ، قانونی ، شفاف و صلح‌آمیز است و همانطور که امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) فرمودند ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.

ملت سرافراز ایران همانطور که مولایشان فرمود ، حرف، توانایی و اقتدار دارند و اهل تسلیم نیستند و بی‌شک از سد تمامی تحریم‌ها و بازی حقوق بشری آمریکایی که کارنامه‌ای سیاه و ننگین در این زمینه دارند ، نیز در اوج اقتدار عبور خواهند نمود.

بیانات شفاف و روشن رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) در خصوص بداخلاقی‌های صورت گرفته و حوادث اخیر در فضای سیاسی کشور از هر جهت راه‌گشا بود و همانطور که معظم‌له تاکید فرمودند، مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند و همه مسئولین باید رفاقت‌ها را شدت بخشند.

هشدار آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) ، مبنی بر اینکه نقشه دشمن ، بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است  ، باید نصب‌العین  همه مسئولین کشور ، دولت و مجلس باشد تا با استعانت از خداوند متعال ، و پیشه‌کردن صبر و تقوا و تمرکز با همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور ، دشمن را در زمینه مسائل اقتصادی نیز ناکام نماییم.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی همانگونه که در مساله طرح سوال از رئیس‌جمهور اعلام کرد ، فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در زمینه استیضاح وزیر کار، فصل‌الخطاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌داند و همگان را به وحدت حول محور ولایت فرا می‌خواند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار