لبیک جبهه پایداری به بیانات مقام معظم رهبری

راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور اهتمام جدی مسئولان به رهنمودهای مقام عظمای ولایت است

جبهه پایداری انقلاب اسلامی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان (شنبه 28 بهمن) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ جبهه پایداری انقلاب اسلامی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان (شنبه 28 بهمن) بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

با عرض سلام و تحیات

فرمایشات حکمیانه حضرتعالی در جمع مردم شریف و فرهیختگان تبریز، بار دیگر مایه وحدت و انسجام ملی و هوشیاری بیش از پیش نیروهای انقلاب شد.

نگاه عزتمندانه به مسایل جهانی و تحولات بین المللی از یک سو و پیام شفاف حضرتعالی به استکبار جهانی و دولت های زورگو در خصوص ایستادگی ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم ها از سوی دیگر، موجب افتخار و مباهات آحاد ملت ایران است و یکایک ایرانیان مسلمان، با درک صحیح از موقعیت کنونی، عزم و اراده خود را جهت ادامه مسیر نورانی و پر بهجت انقلاب اسلامی جزم کرده اند.

اما در این میان برای ما بسیاردردناک است که اتفاقات و وقایعی در کشور رخ داده که  سبب رنجش و تکدر خاطر رهبر فرزانه مان شده است؛ چه آنهایی که در مجلس و چه آنهایی که در22 بهمن قم دل شما را به درد آوردند و موجب هزینه شدن مقام عظمای ولایت در کشاکش درگیری های بیهوده و بی فایده قبیله ای و سیاسی شدند، باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی اعمال و رفتارشان باشند و تا فرصت دارند سر به سجده توبه به درگاه ایزد متعال بگذارند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن مجدد تمامی اتفاقاتی که سبب این تفرقه افکنی ها شده است بر این باور است که تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور اهتمام جدی مسئولان به رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت است و ضمن لبیک مجدد به فرامین معظم له اعلام می‌دارد مردم حزب الهی و انقلابی انتظار دارند مسولین محترم  فرمایشات عالمانه رهبر عزیزمان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند .

ما مطمئن هستیم که خداوند متعال الطاف خودش را نثار  ملتی خواهد کرد که با وجود مشکلات و رنج های فراوان با حضور به موقع و دشمن شکن خود در راهپیمایی22 بهمن وفاداری خود را به اسلام وانقلاب و رهبری اثبات  نمود و معتقدیم نصرت  خداوند نثار رهبر مظلوم و مقتدرمان  شده است که برخوردار از اینچنین امت وفاداری است.
                                                                                                  
 والسلام و علیکم ورحمه الله
                                                                                                    
جبهه پایداری انقلاب اسلام


انتهای پیام/


برچسب ها: بیانیه ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار